1 Nisan 2010 Perşembe

bugün şahane bir gün

bunu paylaşmam lazım! çatlarım sonra.
efenim tezim sonunda görücüye çıktı, büyük gün anlayacağınız, öff ne heyecanlıydım, breh! hoca kurulu karşımda, ben titrek halde! ama ne sordularsa -ki zaten yazmışım- takır takır saydım, döktürdüm. sonra söylediler, öyle bir beğenmişlerki , hadi bakalım şimdi de doktora yap diyorlar, hani sıkıysa mı yap demeye getiriyorlar, pek çözemedim. yok yok, belli ki beğenmişler. oh, bitti bu iş, şimdi kutlamalar gelsin. daha anamı bile aramadan sizlere müjdeyi vereyim dedim.
yalnız hazır bahtım açılmışken, ben bir de piyango bileti alayım, kesin büyük ikramiye benim. oh, bırakırım valla işi gücü, kendimi doktora çalışmalarıma adarım, hazır beğenmişler beni. ee geç de olsa benden bir şeyler olacak, evet evet hissediyorum! ama tabii önce küçük bir dünya turu yaparım, sonra da gelsin bilim çalışmaları! heyt be, orhan amcam'dan sonra ikinci nobelli türk ben olmazsam, ne olayım! şu tezle yolum açıldı bir kere, durdurmaya imkan yok!

haa, ne? bugün bir nisan mı? yok yahu? hocalar bana bir nisan şakası mı yapmış yani?!!!
öffff!

Hiç yorum yok: