14 Ekim 2007 Pazar

zibirixia tam bir yaşında

bugün tam bir yaşına girdik. ilk yazımın nedeni tepkimi nereye bildireceğimi bilemeyişimle erkek arkadaşımın, "ee sana blog açalım, oraya yazarsın" demesiyle başladı.

sonra derken ben o ciddi üsluptan ayrılıp biraz daha mizahi açıdan yaklaşmayı yeğledim. üslubumu sevenler oldu, galiba bir iki daimi okuyucu bile edindim, bazıları hiç sevmedi, hatta, rahatsız etme kardeşim bizi blogunla diyenler oldu, ya da kitap formatına getirmem gerektiğinden yakındılar (basacağız dediler de ben mi yayınevine gitmedim? tatlıses gibi dedim valla!). ama iyi kötü bugüne geldik.

ne diyeyim, hep birlikte sitenin takma diş takacağı günleri de görürüz umarım.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

daha nice nice bloglu yıllara...
takma dişli resimlerinden de koy oldumu ozaman:))

Adsız dedi ki...

Zibirixcigim senin yazilarini zevkle okuyorum canimcim, sagolasin...nice nice yillara :)

Adsız dedi ki...

sıkı bir müdavim daha kazandın, zibirixia, sen çok yaşa :)