2 Haziran 2007 Cumartesi

alaca'nın yazlık hapishanesi

Haziran ayını alaca ile açtım, bari alaca ile devam edeyim:
Evet doğru okudunuz, hapishane! Pencerenin parmaklığına çit teli gerdim (vallahi o nanenin adı öyle, nalbur dedi), böylece hem alaca hem cupcup yazlık voltalarını atabilecekleri bir avluya sahip oldular! Eh artık günde üç posta 10'ar dakikadan volta hakları var, ama sanki ben onlara öyle bir kısıtlama getirmemişim gibi bütün gün oradalar.! Ootoritemi feci şekilde hiçe sayıyorlar!

Fotoğraflarda da görüldüğü üzere daha çok alaca bu yazlığın sefasını sürüyor.
Burada da cup'un bu olaya kıl olup alaca'yı kovamaya çalışmasını seyredebilirsiniz.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Hapishanenin çitlisi. Bütün gün içerde kalmalarından daha iyi olmuş :))

Sem dedi ki...

Kumsaldayım:))) Yorum yazmaya vaktim yok. Dönünce bol bol yazar açık kaparım söz. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

ooooohhhhhh Sem cim kumsaldayim demis, ooohhhh keyifler sultanim :) sertabin bir parcasi vardi aklima getirdin hemen...:)
Yav Zibirix ben bu senin bizdiriklari geldigimde guzeeeelllceee mincik mincik yapabilirmiyem, icim cok fena cekiyo boyle sirinmik sirinmik dolandiklarinda :)

Adsız dedi ki...

cok sekermis yav, resimlere tekrar baktim da bana rahmetli mirnavimi animsatti, yerim o burnunu pembe pembe :) yok ben kesin minciklarim :)
I'll be back!

Adsız dedi ki...

sımdı tatıldeyım sonra yazarım

Adsız dedi ki...

simdi de tatildeyim. daha sonra yazıcam ama:))

Adsız dedi ki...

eh be anladık. tatil yüzünden hasta ol emi. bizi fitil ettin tatilde tatil diye diye

Adsız dedi ki...

fitil olanlara fitilim var:))

Adsız dedi ki...

sende işe yaramamışki. ne satıyorsun başkalarına