19 Haziran 2007 Salı

bir şaşı, bir şaşı daha

bizim mahallede, elimde makine dolanırken - evet helaya bile fotoğraf makinesi ile gider oldum sizin yüzünüzden, öhöm yani sizlere hizmet amacıyla demek istemiştim. hani olur da marifetim dile gelir, kaçırmayayım, sizlere kanıtıyla birlikte sunayım manasında. neyse konudan sapmayalım - baktım şu şaşı arkadaş bana bakıyor! aslında bana baktığından çok emin değildim, çünkü bir gözü bana, diğer gözü konya dolaylarına bakıyor gibiydi ama benim ona baktığımdan emin olabilirsiniz. onun tek gözü ve benim iki gözümün karşılaştığı noktadada elim hemen makineye gitti ve beyefendi olduğunu düşündüğüm bu şaşı beş kedi kardeşi poz poz resimledim.

bu arada ben mi şaşı kedileri buluyorum, onlar mı beni bilmem, ama portföyümde şaşı kediler birikmeye başladı...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hahahahahha fotografciligin gelisiyor bak bizlerin sayesinde :) Bravo sasi kediler grubuna bi tene daha eklettin :) opuyom

Adsız dedi ki...

Sem cim yorum atabiliyon mu sekercim?

Adsız dedi ki...

Sevgili Banu bak Sem hala ortada yok, ben en candan okuru olarak onu ozledim ve artik dayanamayacagim, Sem don yuvana, hasret bitsin artik! uhuhuhu uhuhu

Adsız dedi ki...

artık seme kendi blogundan ulaşamıyorsunda buradanmı ulaşmayı çabalıyon rüzgar zımbırtısı?