1 Haziran 2007 Cuma

alaca'nın tuvaleti

Yok yok, alaca baloya bilan gitmiyor, yani giyilecek türden tuvalet almadım.
Ama belki o üstüne giyip bir baloya da katılır, ancak ayakkabısını düşürürse, prenisn peşine düşeceğini hiç sanmıyorum.

Bu tuvaletten biraz hallice büyüklükte olan evimi tuvalet kumundan mahrum bırakmak (yoksa kalk kumsalına dönüşmek üzereydi evim güzel evim) için koydum bu kutuyu banyoya. Kızımın da ilk macerasını elbette kaçırmadım ve video ziyafetine dönüştürdüm.

Tabii ki Cup da nasibini alıyor bu tuvaletten. Ya da tuvalet Cup'tan nasibini alıyor mu demeliydim?
Kimin kimden nasibini aldığı çok mühim değil de ben artık kokudan nasibimi almıyorum kutunun
kapağı sayesinde!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

eferim valla hemende ogreniverdi, bende diyordum ki yav dur be Zibi habire dutturuyon Alacayi bana fenalik geldi deyun ama akilli kerata, kapiverdi muamelenin anafikrini :)

Adsız dedi ki...

sımdı tatıldeyım sonra yazarım