30 Haziran 2007 Cumartesi

eyvah kuraklık geliyor! yaşasın su tüketimi! - 2


hani demiştim ya ilk yazımda, halk, su hiç bitmeyecek gibi davranıyor, peki belediye ne yapıyor dersiniz?
ne yapacak, halktan daha beter cahil davranıyor!
buyrun: dün sabah çektiğim videofilm size cevap versin!

anlamadığım, bütün çevre kuruluşları ve çevre bakanlığı bile bu kadar bas bas suyu az harcayın diye bağırırken, belediyler nasıl oluyor da bahçe hortumunun açık bırakıp suyu boşa harcayabiliyor? nasıl bu kadar cahil olunabilir?
boşa akan suyu gördükçe içim parçalandı!

vaktim olsa, sırf merakımdan orada durup, suyun ne kadar süreyle aynı noktaya akıtıldığını filme almaya cevam edecektim.

3 yorum:

Ori dedi ki...

Benim duyarlı yeğenim, bu konudaki çabanı, feryadını anlıyorum. Gönül isterki herkes olmasa da çok kişi bu konuda biraz duyarlı olsun. Ama nerde??? Bu yaklaşımı maalesef bir çok olayda da görebiliyoruz. Protestolarda dahil bir çok girişimde insanlar ne yaparsa yapsın, güçlü olan hep bildiğini okuyor.

Adsız dedi ki...

Zibicim ne olur su belediyeye o video yu ve de sevgilerimizi gonderirmisin...ve seni tebrik ediyorum duyarliligin icin ;) x

Sem dedi ki...

Bu aksam kutlamaya gelemedim şeker, ama burdan tebrikler demek istedim kadroluya gectigin icin. Çok çok sevindim senin için, senden daha çok bunu hak edecek birini tanıdığımı söyleyemem. Mutlu kadrolu günler sanaaa:)))