23 Mart 2007 Cuma

beni bu havalar mahvetti...

...yoksa ezelden güzel gözlü bir mırnavımdır. Ama şu dilberler yok mu, her biri diğerinden güzel, hangi birine bakacağımı şaştım, bir gözüm ona, diğer gözüm öbürüne derken, aynı anda birden çok güzel keser vaziyette işte bu sayede vakıf oldum.
Darısı diğer kuyruğu havada, mart mırnavlarının başına...

not: diyeceksiniz ki, bu da dişi be zibi, kimi yiyorsun diye, yok vallahi, kontrol ettim, gerçekten de erkek kedi, biraz ufak tefek kaçmış namzet ama sapına kadar erkek! Birazcık da şaşı ama olsun, mahallenin en hızlı kazanovasıymış aldığım bilgilere göre....

2 yorum:

Sem dedi ki...

Andy abime hem güzel bi referans olmus hemde M.M.'ninkinden daha güzel olmuş senin pop art. Altina bide mavi boncuk koysaydın da nazar mazar degme ihtimali kalmasaydı diyorum:))

Bu arada bakiorum Mart sana da yaradı, gunde 3 yaziya cikti. N'apim oturdugum yerden imrenmeye başladım sana. Ama benim işim de zor kardeş; buraya yorum yazmaktan kendim icin hiç bir şey yazamaz oldum:))))

Mahalleden gecerken ugrada çalışkanlıgın bana da bulassın. Isıklar ön tarafta yanmıyorsa hemen geri gitme gelecek sefere ama. Yan tarafa da bak yada zili çal. Hem benim zili 2 defa çalman gerekmiyor?:)))

Adsız dedi ki...

Zibirix git de iyice surtun kardes, belkim tilsim Sem e de gecer , boyle giderse ayda bir yazi gorecez valla ;)
Su Mart ayinda da ask dan baska birsey dusunemez olduk valla...buram buram ask kokuyor her yer ;))
Sasi zamparaya da bol sans dilerim, ayagi takilip da tokezlemez umarim :) hahahahahahah cok da sirin bea