23 Mart 2007 Cuma

hastane yollarında

Selimiye taraflarında bir hastaneye gideceğim ilk kez, aldım tarifi, atladım dolmuşa, şoförden de "Kuledibi'nde ineceğim, haber verirsiniz değil mi?" sorusuna olumlu yanıt alınca da kuruldum biz güzel koltuğa, taktım kulaklığın tekini (diğer kulağı şoförün uyarısına açık tutuyoruz ya!).
Biraz yol aldıktan sonra şoför birşeyler mırıldandı, anlamayınca ben, öndeki yaşlıca kadın tercüme etti: "Geldik duvar dibine!" Ne duvarı yahu, kule olacaktı manasında ters ters baktım, "Ben kule dibinde inecektim."
Şoför tekrar yola koyuldu, ben ise şaşkın şaşkın bakınmaya başlamışken, yanımda oturan bir üçlü teyze grubu başladı olayı enine boyuna tartışmaya

- Evladım kule dibi karşıda olur, sen yanlış gelmişin! (Eyvallah teyze, bi tek Galata Kulesi parselledi sanki o ismi!)
- Sen nereye gelmiştin ki?
- Burada bir tek duvar dibi var! (Ben de işemezsem oraya...!!)
Arabanın olası iniş yerimi çok geçmiş olması paniği ile bir çırpıda anlattım derdimi: "Ben bilmem ne hastanesine gelmiştim." (Hah çatlayın, yok reklam meklam!)
- Ooo geçtik, sen in geri dön.
- Evet ya, bak ben demiştim, duvar dibi diye... (Afferin sana da teyze, bir sıkkımlık diş macununu bir sonraki seferde bizzat vereceğim!)
Yalnız bizim şoför hiç tınmadan yola devam ediyor. Canhıraş vaziyette "İnebilir miyim?!" diye böğürdüm de duyurabildim kaptan abiye kendimi. (Sana da bir güzellik düşünürdüm ya, neyse, acelem var, hadi yırttın!)

Neyse ki erken çıkmıştım da yola, gırtlak ultrasonumla olan randevuma gecikmemiştim.
Oturdum, sıramı bekliyorum, hastane de belli ki sinek avlama komitesi tadında salmış hekimlerini ortalığa. Biri bir Newsweek, diğeri bir Times kapmış, okur pozisyonundalar ama ben kül yutmam, basbayağı resimlerine bakıyorlar. Sonunda bir tanesi patlattı bombayı: "Şş Necati, ben Timmes okuyorum, sendeki ne? Nevsvek mi?"

alakasız not: merak eden pek değerli okurlarım, beni pek duygulandırdınız, şu an gözüme toz kaçmış, valla ağlamıyorum vaziyetlerindeyim yani! Ama merak edecek bir şey yok, rutin kontroller için gittim tiroid illeti için.
Bu arada (aklıma gelmişken, yazıya da gelsin dedim) bu hastalıkla iligli de bir urban legend kıvamında bir şey var, henüz test etmedim, o yüzden doğruluk payını bilemiyorum: hani tiroid hastası olunca adam bile öldürsen mahkemede suçsuz bulunabilme olasılığı... eheuehuhe, vallahi bir şey ima etmedim, asıl sizin içiniz fesat! kih kih

10 yorum:

Adsız dedi ki...

hahahahahahahhahah super yav :)) valla Zibirix cim harikasin yani ne diyeyim, bizi yazi bombardimanina sokmakla kalmadin ustune ustluk gulmekten yerlere de yatirdin, tesekkurler :)) bu arada umarim doktorlar tayms ve nivsvik den firsat bulup sana bakmislardir...Bizi merakta birakma ve saglikli haberlerini mutlaka ilet ;)

Adsız dedi ki...

Bu arada popart in gozume ilisti :) cok guzel olmus! ilham verdin bana...

Adsız dedi ki...

Kuzen e burdan selamlar, Dogum Gunun Kutlu Olsuuuuuunnnn....pardon Zibi senin blogu reklam amacli kullanmak icin degildi bu, Mak in ne email adresi var ne de telefonu, bir kacti tam kacti valla :)) o yuzden ancak boole senden Sem den ulasiyom
xxx

Sem dedi ki...

Banucuk bana yazacak yer bırakmamışsın yahu:))) Mak'e mail atıp dogum gününü bloglardan kutladıgını ilettim ama daha cevap yok:( Bildigin gibi degil cok bir yogun kendileri. Zibi kusura bakma haberlesme araci olarak kullandik blogunu (Mak'in posta güvercinleri kayıpmış baksana:)

Eee sonra noldu Zibirix, sanada hello dear patent, velcome'mi yaptılar..))

Sahi bugün noldu sana böle bu kaçıncı yazı? Daha var mı? İmrenme modellerinden kıskanma modellerine geçmem an meselesi oldu haberin olsun!!!!

Adsız dedi ki...

hahahahahahah yok ooole her seferinde en basta yazmak :)) yakaladim iste bu sefer hihihih
Sagolasin kurben, e artik bu haftasonu kutlama var anlasilan orda, benim icin de icin :))
Eeeeeeeee Zibirix gecmis olsun, iyisin umariz, hala bir cevap gelmedi...

Ori dedi ki...

oooo, sevgili yeğenim bu ne yaaa ne çok yazıyon, maşşallah nazar değmesin. ben de Heralde Tirübün gastesi okuyodum, bundan yazılarına pek bakamadım, ayem sori.
Bu arada, Ozan olum nerdesin yaaa! Kaçıncı arayışım bu aa. Naptın okula kayıt oldun mu?
Sırası gelmişken de anama buvama selam ediyom:))
Banu ya da:)))

Adsız dedi ki...

hahahahahahah iyi Ori anladik vur kafamiza bide ...soz bi daha kullanmayacam bloglari ooole :)) ama son olarak buradan Jale ye, Hale ye, Necla ya ve tum mahalleliye selamlar diliyorum...son kez :)

acidelia dedi ki...

sanırım rss teknolojisinden gıcık kapma sebebi senin blogun.

hep reader'ımdan okuyorum, yorum yazamıyorum bu yüzden.devamlı okuyorum ama emin olabilirsin :)

Ori dedi ki...

Yani, bir bana selam yok:))

Adsız dedi ki...

Sevgulu Zibirix saglikli ve adam oldurebilecek kivamda guclu olabilmene sevindim :)) ehueheuehe