16 Mart 2007 Cuma

meşhur olduğumun resmidir

ayyy benim blogu arkadaşlarımın dışında da okuyanlar varmış... (tamam bir iki kişi beni tanımadıklarını söylüyor da, sanki beni işletiyorlar gibime geliyor hafiften, hani arkalarından konuşmak gibi oldu ya neyse)
üstelik okumakla da kalmamış birisi, bloguna bilem reklam yapmış... (Başlığı tıktıklayın da kendiniz görün, ya da bunu da tıklayabilirsiniz. Evet evet, görmemişin reklamı olmuş, almış blogunun her yanına ilan etmiş...)

Sormayın feci şiştim... Hani Scorsese, "yaa mızık işte, verin artık bana bir oscar" diyerek ortalıkta geziniyordu da, sonunda kıyamayıp, filmi kötü de olsa verdiler ya bir tane sarı heykelcik. İşte aynen onun suratı gibi benim de yüz ifadem.

bknz yukarı, ha martin ha ben, şu an benim suratım öyle :)

kendi blogu karantinaya alınmışçasına kendilerine değinmediğime dair fırça atanlara not: lütfen üşenmeyip kendi blogunuzda yazın bi zahmet! yok öyle hazıra konmak! hıh...

10 yorum:

Sem dedi ki...

Zibirixcim bende sanıyordum ki, Oscar'ı paylasioruz ama benim resmimi, ismimi ve cismimi goremedim yazının bir yerlerinde!!!. Ne is?

Adsız dedi ki...

Zibirix, guzel haberini mahallenin sucusundan aldım. Super bir sey yaw. Toren var mı gene? Bende en temiz halimle gelmek bu mutlu günün havasini almak istiyorum. Lüften lütfen benim davetiyemi unutma. Simdiden basladim hazirliklara. Hangi TV kanallari gelecek belli mi acaba?:))

Adsız dedi ki...

Tebrik ediyom Zibirix , sonunda sari heykeli layik gormusler , iyi etmisler, darisi diger blogcularin basina...gecerken surtun de sansin gecsin onlara da

Semazem dedi ki...

oscar da neymiş ki. semazem ödülleri daha kıymetli :D

Adsız dedi ki...

semazem odulunun resmini isteriz neye benziyor merak ettik valla

Adsız dedi ki...

Zibirix yattin gene valla, Sem e avaz avaz haykirdin isteriz yeni yazi isteriz diye gel gor ki ne Sem e yorumun var ne de blogunda yeni bir konun... ;)

Adsız dedi ki...

Seni dinlememekle büyük hata etmişim ama yaşayıp görmek lazımmış bazı şeyleri! Bu yazıyı buraya olanları unutursam bana hatırlatsın diye yazıyorum.

Şu an çok berbat bir durumda olabilirim ama biliyorum ki istersem çabuk toparlarım kendimi. Ve bugün, masal bitti toparlanma günüdür diyorum.

Hayatımın bundan sonraki kısmına merhabalar olsun.

Herşey için sonsuz teşekkürler, canım dostum.

Ori dedi ki...

itirazım var. bi kere beni üçüncü yapan jüriyi protesto ediyorum. tabiki birincilik benim hakkım. ben hakkımı istiyorum:))

Sem dedi ki...

Ori, Oscar'da 3.lükte fena değildir ya:)) Azı bilmeyen çoğu hi bilmezmiş, hem baksana daha resmini cismini görmediğimiz Semazem ödülleri var sırada.

Belli olmaz onda alırsın belki birinciligi:))

Adsız dedi ki...

su anonymous kim yav, boole meeeaanaaliiii seyler yazip yazip duruyo....