8 Mart 2007 Perşembe

güle güle kullan!

TR'de yeni yayılmaya başlayan alman menşeili bir kahveci zincirinden kahve aldım geçenlerde. Kasiyer hanım kızımız, "Güle güle kullanın!" temennisinde bulundu.

Eh o temenni etti de, aldı beni bir düşünce, k
ahve nasıl kullanılır yahu?
Benim bildiğim içilir bu nane, ama var demek ki başka marifetleri de ben bilmiyorum...
Mesela:

"Hızlı kullanma, kafein çarpar maazallah!"
"Ha ha, seni hiç sevmedim, sadece kullandım, attım!"
"Evet itiraf ediyorum, kahve kullanıyorum, kahverengi vuruşu yapmama bir kaşık kaldı valla..."
"Eee kullana kullana eskidi bu kahve, yenisini alalım."

Ay yok vazgeçtim,
ben bu işin içinden çıkamayacağım galiba!

7 yorum:

Ori dedi ki...

hayırlı işler,yine reklam almışsın:))

sem dedi ki...

Sabah sabah döktürmüşsün gene Zibi. Çok iyi bir kahve içicisi olarak hiç bir zaman kullanıcısı olmadım olamadım bu içeceğin, ama hep merak ettim neden Yemen'den gelir diye!

sem dedi ki...

Yazdıktan sonra baslik gozume takıldı, 'güle güle kullan' demis kadin. Kahveni gulduren türden biseylerle kontamine etmis olmasınlar! Bu daha ismini vermedigin Alman kahveciden reklam alacağın söylentilri dogrumu? Seni uyarmistim tekrar hatirlatiyorum özgür blogculukla reklam isleri çakısabilir diye...

Adsız dedi ki...

Ben bu alman menşeli zincirin hangisi oldugunu cozdum ama reklam olmasin diye ismini vermiyorum ama basharfi 'T' ve Kadıkoy'de postanenin oldugu sokakta subeleri var.:)) Bence biraz carpitmissiniz olayı cunku bu zincir sadece kahve degil battaniyeden tut cocuk arabasina kadar herseyi satiyor. Kasiyerin ise tek tek sattigi mallara bakip uygun bisey soylemege zamanı olmadıgı icin standard 'gule gule kullan' demesi gayet dogal. Haksızmıyım:)) Bizim cocuklar gecen gun termal ic camasiri almislardi mesela. Onlarda 'gule gule ısın'mı denmesini bekleselerdi:)) Sahi cok da guzel ısıtıyormus aldiklari seyler. Umarim senin kahvende guzeldir:)

Hersey bir yana blogunuza tekrar ilgi gostermenize sevindim.

Adsız dedi ki...

hahahahahahah colombo ozentisi arkadas guzel bulmus ornegi, ispatlamis da... ama ben Zibirix in o kizgin, alayci ve cilgin tarafini cok seviyom, ablam olsaydi herhalde butun gun muzurluklar yapardim etrafinda :) kocaman opucukler sana Zibirix!

Semazem dedi ki...

Bana da bir defa hastaneden çıkarken "yine bekleriz" demişti kapıdaki görevli. Ben de "ben de mutlaka sizi beklerim, mezarlık bekçisiyim ben" demiştim.

Aklıma geldi...

Adsız dedi ki...

hahhahahahahah semazem cok iyi soylemissin...hazir cevap bravo!