8 Mart 2007 Perşembe

güne uygun bir alet

Ankara'ya giderken Bolu'da verdiğimiz mola yerinde resimde gördüğünüz yararlı aleti fotoğraflama ihtiyacı hissettim.

Şimdi siz "bu ne?" diyeceksiniz, ben de size "kulak karıştırma aleti" diyeceğim, siz de bana "çüş zibi, iyice zırvaldın" diyeceksiniz.
Bu diyalog böyle çıkmaz sokağa doğru sürüklenecek...

Tabii bu fotoğrafta doğru dürüst anlaşılmıyordur endişesiyle, oradan geçmekte olan görevliye bu zımbırtıyı eline tutuşturup, foto çekmekle kalmadım, işlevini de sordum. Ama önce sizleri biraz merakta bırakayım, bakalım çıkartabilecek misiniz ne işe yaradığını...
Gerçi adını söyleyemedi, ama en azından işlevini anlattı.
Belki "benbilirim her bir haltı" diyen okurlardan bir yorum gelir....

Yanda da beni kırmayıp, en afili pozuyla karşıma dikilen ve bayramlık suratını takınan görevli ve sorumlu aletsever elemanı görmektesiniz.

Yarışma neticesi: Kazanan ben! Hiçbiriniz bilemedi ne işe yaradığını, çünkü aslında ben de bilmiyorum! Belki bilen çıkar diye gaza getirmeye çalışmıştım...
Ödül de bir sıkkımlık diş macunuydu ki, ben o ödülü dün akşam misler gibi kullandım :)
Tamam yahu, ne kızıyorsunuz? Açıklıyorum işte, hemen çatlarsınız değil mi?
Sem haklıydı, bir çeşit el mikseriymiş, ama adam kara lahanalar ile ilgili birşeyler anlatmıştı, yani kara lahana mixi yapmak için kullanılan bir alet (diye sallasam yer misiniz?).
Sem'ciğim, ödülün kalan kısmını bu akşam getiriyorum sana.

15 yorum:

sem dedi ki...

Benim kuzen yana yikila patates püresi yapmak icin bir aparat ariyodu, bu alet isini gorur diye dusunuyorum. Bir tane siparis ediyorum Zibi, surpriz olsun kıza. Rengi yeşil olsun, bide aksama dogru ugrayip alirsam bende aksam ne yiyeyim derdinden kurtulurum. Cok saol, kızın kedisi olamadı bari pure yapma aparatı olsun:))

Ori dedi ki...

Gene reklama benziyo bu, kimbilir hangi garip marangozu kandırdın:)) yine de sormuşsun ben bi yanıtla başlatayım diyecektim ama vazgeçtim. Önce bu bilene ne verilecek? Bilmiyorsan söyleyeyim; Sem bir yarışma yapmış ve 80 günlük dünya turu vermişti:)) Hadi bakalım Küba tatili mi verirsin yoksa sinema bileti mi bir öğrenelim şu ödülü. Gerçi Sem patates püresi istemiş, ödül buysa ben katılmıyorum:))

sem dedi ki...

Ori ben patates püresini kuzenden istiyorum ama yanina rosto ve pudingde olsun cunku tek basina doyurucu olmaz. Zibi'den bisey istemek gelmemisti aklima ama simdi ödüle talibim cunku kanımca hak ettim. (Gerci helikopter pervanesi dicektim ama cok James Bond izlemis denmesinden korktum:))

Zibi yarisma ne zaman sona eriyor?

Adsız dedi ki...

İlk resimdeki aletlerle genç arkadaşın elindeki alet aynı mıdır pek anlayamadım ama sanki tahtadan bir rüzgar gülü gibi geldi bana. Kuzen o da yaramaz sanırım bana, onla yaptığım patates püresini senden başka kimse yemez!

Ori dedi ki...

Helikopter pervanesi:)) Çok iyi yaa, ama bu alet ne patetes püresi yapar ne de helikopter uçurur:) Şimdilik şunu söyleyeyim: Y.... A.... K............, hele bir ödül belli olsun elbet tamamını öğreneceksiniz:) Hahh, bakalım comiser colombo buna ne diyecek:))
Not: mak, o iki alette aynısı ve rüzgar gülü de değil:)

Sem dedi ki...

Ori en azindanbu alet ne işe yarar onu söyleseydin de tahminin konusunda bizi merakta birakmasaydın keşke. YouTube'e bizim girişimizin engellenmesinin akabinden Comiser Colombo'nun bloglara girmesini engellemisler, onun icin ondan yardım zor gelir haberin olsun. Kuzen neden pureyi benden baskasi yemezmis, pek anliyamadım!! Zibi, sorumu yinelemek zorunda kaldım, yarisma ne zaman bitiyor?

Biraz cevap lütfen:)))

Adsız dedi ki...

Fred ilk baktiginda elbise asmaya yariyor belki diye yorum getirdi hemen ileteyim dedim :)) gozume arkadaki muzik aletleri satan dukkan ilisti ve acaba iliskisi olabilir mi deyu kasindim ;)) ama tahta kasiklarla durduklari icin bu ihtimal biraz zor kipin...perkusyon aleti de olabilirler tabii....neyse Sem hakli benim oraya gelmeden bunu cozmem zor ama Zibirix Kuba tatili verecekse hemen geliyorum!?
Acaba toprak kazmak icin mi? cocuklar icin:))

Adsız dedi ki...

eee Zibirix nedir kardes bu alet? sen ismini ver, biz gerisini cozeriz :)) hihihihihihih

sem dedi ki...

Zibirixxxxx bu suskunluk niye?

Adsız dedi ki...

wakey wakeeeeyyyy????????? aluuuuu bahar geldi canlanin arkadaslar! :))

Sem dedi ki...

Eger bu bir cesit mikserse ben kazanmis olmuyormuyum die mucadele edemicem bi sıkımlık dis macunu icin:))

Ama eglenceli oldu bea. Bi yarisma daha acsan gene eglensek diodum:))) ne dersin?

Adsız dedi ki...

hahahhahahhah bravo Sem , bi sikimlik dis macunu harika valla...Zibirix in de gonlu cok zengin masallah, ne hayaller kurduk odulle ilgili :))

Adsız dedi ki...

bu arada noktalama hatalari icin ozur dilerim...

Adsız dedi ki...

klavyem Turkce harfleri yazmiyor malesef

Adsız dedi ki...

Sayfan çok keyifli:)


http://erolaslan.blogcu.com/