9 Mart 2007 Cuma

dobişim ezelden, yer kaparım berenden

Hani otobüste oturacak boş yer buldum mutluluğu ile bırakırsınız ya kendinizi koltuğa, birden fark edersiniz ki, o koltuk sandığınız kadar da boş değildir. Yanda oturan zat-ı şahane siz zahmet etmeyin diye kaplamıştır üçte ikisini, hadi abartmamayım, üçte birini sizden önce.
Nefesinizi tutup (tutunca o koca popo küçülecek zannedersiniz...) sıkışırsınız o minik yere.

Geçende benim de aynı oldu. Yandaki şişman amca, belli ki barışık bir iki fazla kilosuyla, hemen patlattı bombayı: senden başkası da sığmazdı buraya...

Sığdım sığmasına da, ah ah ben öndeki teyzenin o tek boş yeri es geçip gitmesinden uyanmalıydım burada pestilimin çıkacağını...

8 yorum:

sem dedi ki...

Benim basima gelenler kilolu birinin yanina oturmaktan daha kötü olmuştur hep. Ne zaman metro kalabalığında bir yer görüp koşarak gidip oturduysam hep yanımda burnumun diregini kıracak turde pis kokulu biri olmustur. Ne zaman bos bir kompartımana binsem o kompartimanda ya bagiran cagiran bir deli yada sarhos olmustur, bir sonraki durakta bende kompartımandan kacmısımdır. Sorunu kendime yürüyerek gidip gelecegim is bulmakla hallettim sonunda, ama vapurla gidilip gelinen yer olsaydı daha güzel olurdu sanki:)) Bugün gene bindim vapura ve akşam ışıklarının güzelliğine büyülendim gene, çok sevdigim gazetemi bile okuyamadım İstanbul'u seyretmekten....

Adsız dedi ki...

Benim en gicik kaptigim konu da bazi erkeklerin totolarini harem agasi gibi yaymalari, bacaklarini pergel kipin acmalari,..... ne sinir, ne siniiiiiiir

Adsız dedi ki...

sende yanıma oturmasaydın banu hanım başka yermi yoktu ama iyiki oturdun valla çok hoşuma gitti:)

Adsız dedi ki...

evet zaten kotek hosunuza gidiyor biliyorum....merak etmeyin bir dahaki sefere de alirsiniz payinizi ;)
saka bir yana hakikaten de itici bir yaklasim...

Adsız dedi ki...

Nerde benim Zibirix im? hani bana caya gelecektiniz. Bizim burada otobus felan derdi yok ben yuruyom her yere ondan gari anlamam dediginden

Adsız dedi ki...

Konyalı, peki Zibirix Konya'ya gelmek icin otoüse binmek zorunda kalmıcakmı? Yoksa özel helikopterinizi mi göndermeyi dusunuorsunuz? :)0

Semazem dedi ki...

2/3'ü anladım da, 1/3 yer kaplayan geriye yarımdan daha fazla boşluk bırakmıştır, adamın/kadının ne günahı var.

Adsız dedi ki...

Sevgulu Kedikoylu beyyan , buraya gelen hemserilerim oyle kaba degildir, yanindakini dusunur uzulme gari.