23 Mart 2007 Cuma

ah minel aşk!

Bu aralar derdim aşkla ya, gözüme ilişiyor ister istemez bu görüntüler... Geçen gün vapur iskelesinde kapıların açılmasını beklerken gördüm onları.

Kimbilir kaç yıldır birlikteler, neler görmüş neler geçirmişler diye başlayabiliriz teraneye, ama ben
74'ünde 3. kocayı almış ve onunla el ele diz dize gezmiş bir anneannenin torunu olarak bunların birlikte kocamamış olduğunu şıp diye anladım elbette! Bence ikisi de dede ve nineyi evde bırakmış, kaçamak yapan fingirdekler! Baksanıza elele tutuşmuşlar romantik vapur görüntüsünde kendilerinden geçmişler.
Üstelik teyzem nasıl takıp takıştırmış! Kırk yıllık kocası olsa niye süslensin o kadar!?

Çok fesadım, biliyorum...
hehehehe

Biliyorum fesatlığımın bini bir para, emin olun benim bütün yazma itkim de zaten fesatlığımdan! Ve okurlarım da tepki göstermekte haklı: yaşlı başlı teyze ve amcaya demediğimi bırakmadım. Kendimden utanıyorum şu an! Başımı da öne eğdim (nasıl yeterince inandırıcı oldum mu?)
Yok yok şaka bir yana, teyze ve amcayı malzeme yaptığım için, başta kendilerinden sonra da okurlarımdan özür dilemeyi farz bilirim...
Valla bir daha görürsem onları, bir ellerine bu yazıyı, diğerine de kızılcık sopası tutuşturup, eşeği de suya göndermelerini söyleyeceğim, sonra ver allaam ver! ...mazohist miyim neyim?!

6 yorum:

Sem dedi ki...

Zibi çok fesatsın çoooook:)))

Bide baharın geldigini hic biseyden anlamasaydım senin yazılarından hemen çakozlardım walla. Sonbahar daki yazılarını düşünmek bile istemiyorum:))))

Adsız dedi ki...

hahahahahhahaah aynen bende oyle dusunurken sen yazivermissin sonuna :)) ama ne guzel bak o yastada kismet oluyor iste ;)

Sem dedi ki...

Zibi, aklıma giyinip kuşanıp operaya, tiyatroya, baleye giden oraları bir sosyal ortam olarak gören kişiler geldi . Bunlar böyle yerlere giderken giyinir, takar takıştırır. Bunlar için yaptıkları etkinlikden ziyade kimlerin orda oldugu önemlidir ve amaç kendini en iyi ışıkt göstermektir. Bu sevimli çiftin yolu da öyle bir yere düşmüş olabilir pekala.

Bence sen bunların günahlarına girdin onlar sanat elcilerimiz, dünyadan elini etegini cekmemis ama birazcık yasını başını almış insanlar o kadar.

Umarım çocukları, torunları görmez de bu yazıyı boşu boşuna üzülmezler!

Adsız dedi ki...

Aney valla, utandim ben burdan! Sem cim haklisin canimcim...saka maka derken...torunlara sevgiler :) kesinlikle sanslilar ve yanliz sevgi dolu degil ayrica bakimli buyukanne ve buyukbabalari da var...

Semazem dedi ki...

Olmamış sanki. Fotoğraflrıyla iki kişiyi böyle bir "farz" ile ifşa etmek yakışmamış.

Aynı karede sen ve bir arkadaşın olaydı, altında birisi "eşlerini evde bırakmış da kaçamak yapıyorlar" yazsaydı hoşuna gider miydi ?

Benim gitmezdi...

Adsız dedi ki...

gitti Semazem odulu....kizdirdin zemzemi valla...