21 Mart 2007 Çarşamba

suyundan da koy!

çok yakında koyamayacağız anlaşılan...
çünkü dünya üzerinde 10 nehir yok olmak üzereymiş!
Hadi buyrun bakalım: İnsan evladı doğaya zannetiği gibi emredemediğini onyıllar öncesinden anlamaya başladı, sanırım bu ikna olmamışlara da artık durumun vehametini gösterir!

İşin üzücü yanı, hala bunun komplo teorisi olduğu söylentisine inananların olması! Dün öğrencilerimi konuşurken duydum da "suyu az kullanalım diye öyle söylüyorlarmış" diyorlardı.
Böylesi genç zihinler nasıl olur da pasif kalır, pasif kaldığı yetmiyormuş gibi de gerçeği hiç olmazsa öğrenmeye çalışmaz diye şaştım kaldım. Ben gençken böyle miydim ya diye maziye dalışlar yapıyorum ahlanarak.

Bu yaz kurak bir yaz bekliyor bizi, hadi ona eyvallah ama 2025 yılına kadar umarım yaşamam!

2 yorum:

Sem dedi ki...

Zibi, bari haberlerden birini iç açıcı yapsaydın da üzülmek-sevilmek arası bir dengede olsaydık yazılarını okuyunca. Sem, bunlar ülkemizin dünyamızın gercekleri, ben yazmasam da varlar, ben sadece size sunuyorum dedigini de duyabiliyorum ayrıcana

Yazina bakılırsa su petrolden daha degerli olacak gibi 2025'te. O tarihe kadar yasamam dedigini bir daha duymak istemem, cunku umit ederimki bu gidise bir dur denmis olur o zamana kadar.

Adsız dedi ki...

Su yun altin yerini almasini gormek an meselesi...bazi oneriler var mesela dislerimizi fircalarken suyu akitmayalim(genelde yapilan birsey oldugu icin soyluyorum)...neyse eminim herkes biliyor, etrafimizdakileri de uyaralim yeter....