6 Mart 2007 Salı

atm'de güneş keyfi

Yaa aslında para çekmeye gelmiştim, valla evsiz barksız değilim, ama para çekme limitimi doldurmuşum. Şimdi eve para götürmezsem bizim hanım oyar beni! Ne yapayım? Güneşi de görünce dayanamadım, yayıldım atm kulübesinin bankosuna, accık plan yapayım, eve çulsuz nasıl girerim diye. Başladım temizlenmeye, belki temiz görürse, hatun yumuşar...

aaa o da ne? çekmeyin kardeşim fotoğraflarımı, hanım görecek yahu!!


not: yahu, ben aslında dişiyim ve daha bir kaç aylığım, yani ne hatunu, ne eve para götürmesi ayol! Şu fotolarımı çeken dingil blogçu maymun etti beni sizlere! Durun şunu bir tırmalayayım!!

blogçudan not: kedi bahane, garanti bana sponsor oldu, gak guk, yok yani diyecektim ki, yani onlar dedi ki "direkt almıyorsun, yazıların vasıtasıyla bari n'olur al bloguna". Çok ağlandılar, kıramadım.

5 yorum:

Sem dedi ki...

Zibi, bakıyorum İETT'den sonra simdide Garanti'nin sponsorlugunu garantilemişsin. Biliyorum blogcu umduğunu değil buldugunu okur ama genede sen dikkatli ol biz sevgili okurlarını düsün. Bu tür sponsorluklarla tarafsız ve özgür blogculuk aynı anda gitmeyebilir! Kediye bayıldım, sanki dünyaları ben yarattım, ben de Kraliceyim, Zibi gelsin patimi sıksın, bide fotografimi ceksin tadında rekabet pozu vermis sanki Bea'ye karsi. Sende iyi yakalamissin, bravio:))

Ori dedi ki...

hadi canım sende, bunun için sana para mı verecekler? inanmam valaa, yani onca blogcu varken:)))

Adsız dedi ki...

Bu arada uzerinde uzun hardal rengi palto varmis, kameranda sony e benziyor...kedi de onundeki kagit toplari tek tek yere atmis bu arada...mekanimi temiz birakin ulennnnn..........diyor :)

Adsız dedi ki...

Hosgelmişsen Colombo, çok beklettin, taklitlerinle uğraşmak zorunda kaldık, ama geldin işte en sonunda:)) hip hip hüüreeeeee

Adsız dedi ki...

Sagolasin kurben Sevgileri, saygilar herkese xox