11 Ocak 2007 Perşembe

bir ikametgah rica edeyim!

Bizim muhtar böyle açıklık bir alanda bir prefabrikte hizmet verir. Aslında hizmet vermekten öte, fırça atar, yani müthiş huysuz bir adamdır. Muhtarlığa işim düşünce ayaklarım başka yana kaçar. Ama çare yok gideceğiz.

Girdim içeri, eyvah bir baktım ki kuyruk feci, öff bizim muhtarın işleri tıkırında galiba... döndüm sağıma, vay bee, işler açılınca adam üşenmemiş prefabriği büyütmüş bir de danışma koymuş.
Yakında sekreter ve işleri yapacak başka adam da tutar bu diye düşünürek danışmaya yöneldim ki, hani her işe maydonoz olup, niye geldin cinsinden soru soran soran kapıcı kılıklı bir adam fırladı önüme.
- Ne aramıştın bacım?
- İkametgah alacaktım.
Yaa ben de işte o yüzden fırladım aaa şaşkın der gibi ağzını açtı bizimki yaya yaya:
- Ama burası poliklinik, muhtarlık yan prefabrikte.
Alı al, moru mor bırakın tüm renklerin çeşitli komibansyonları hasıl oldu yüzümde.
- Şey, aslında ben de tam, ne güzel yapmışsınız binayı tam ikametgah alınacak yer diyecektim
şeklinde anlamını benim dahi çözemediğim bir cümle sarf ederek çıktım. Tabii renk skalasını da yanıma alarak...

Yok yok, muhtarlığa girdiğimde, dahiliyeci geldi mi gibi bir soru sormadım, merak etmeyin...


4 yorum:

Adsız dedi ki...

valla bence senin durumun vahim bir hale gelmeye başlamış...bundan böyle gittiğin mekanlara dikkat et...sahi şu anda bulunduğun yer senin evin mi dikkatlice baksana etrafına bir de hane basmaktan karakollara düşmeyesin...

Ori dedi ki...

Sen bu yoruma bakma yeğen, geçen yıl bankamatik önünde genç bir delikanlı söylenip duruyordu, noldu dedim. paramı vermiyor, dedi. iyi de elindeki kart başka bankanın kartı, vermez tabi.

Adsız dedi ki...

Hala muhtarda mısın???

Adsız dedi ki...

oğuz bey mi???