30 Ocak 2007 Salı

tamirci geldi hanıııııım!

Musluk önce damlatmaya, sonra yüzsüzce şıpırdamaya başladı ki, artık müdahale etme vaktinin geldiğini ayan beyan ifade ediyordu.
Eski musluklardan olsa kendisi, hiç acımam, bir ingiliz anahtarı, bir conta, hesabını dürerdim hergelenin! Ancak şu aç kapa musluklar neresinden sökülür, contası nereden değişir, hiç bir fikrim yoktu. Sorduğum bir iki nalbur da yol gösterememişti.

Musluğun artık SUkoy verdiği bir pazar günü tam da sevgilim bendeydi. İçimden, oh, evde erkek var, bu iş bana düşmez sevinci geçiyordu ki, sevgilim bir iki baktıtıktan sonra, usta çağıralım diyerek sıyrıldı içinden!
N'olacak, bugünün okumuş çocukları böyle oluyor işte, elleri pense bile tutmuyor bunların!

Çaresiz, pazar pazar bir usta buldum, geldi baktı. "Oooo appla, bu musluk gitmiş, içindeki tesisat da bulunmaz bunların, adi piyasa malı bunlar, hemen bozulur!" diyerek bana ismi pek duyulmuş bir markanın musluğunu önerdi. Çıktı mı 250 ytl'lik bir fatura karşıma! "Dur ben bir evsahibime danışayım, sana haber veririm" diyerek başımdan savdım. Ancak ustanın musluğu söküşüne, takışına da dikkat etmiştim.

Ertesi gün bir güzel söktüm, tesisatını çıkardım ve nalburların bolca bulunduğu sokağa gittim. Dördüncü nalburda bulmuştum aradığımı. Gittim eve, taktım. Misler gibi çalışıyordu nihayet! Aç kapa aç kapa! Üstelik sadece 15 ytl'lye!
Ohhhh!

Geri kalan parayla ne mi yaptım? Ne yapacam, ev taşıma parasına ekledim mecburen....
Yeni tesisatın hayrını da eski evsahibim görür artık... Of of...

4 yorum:

Sem dedi ki...

Öncelikle aç-kapa musluklarından birine sahip olduğun için ne kadar imrendiğimi (tabiki kıskanmıyorum) belirteyim. Bu musluk hikayesi bana eski çalıstığım yerdeki otomatik muslukları hatırlattı; elini musluğun altına tutar tutmaz su akardı, cok da süper olurdu. Tek sakıncası ben bu duruma kendimi öğle bir kaptırmıştım ki, nereye gitsem elimi musluğun altına koyup suyun akmasını bekler, akmayınca da hayal kırıklığına uğrar dururdum:( Sonunda bu otomatik musluklardan kurtulmak için işimi değistirmek zorunda kaldım:))) İyi de yaptım, birgün bile geriye bakıp bu muslukları düşünüp ahh çekmedim.

Benim de evde musluk vs problemlerim olduğunda sana danışabilmeyi çok isterdim doğrusu bu yazını okuduktan sonra;)

Adsız dedi ki...

ya tamda evdeki musluğun akıtmaya başladığı bir dönemde okudum yazını...hangi gün müsaitsin acaba bir el atıverde şu garibin musluğunuda hallet...neyse ücreti öderim valla hemde peşin:)))
Tuncay...

Ori dedi ki...

yok yaa 15 ytl ye aç kapa musluk olur mu? o paraya plastik boru bile vermezler. kendim iki tanesine 100 ytl vermişim zati, moral bozmak için mi yazdın yeğen?

Ori dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.