2 Şubat 2007 Cuma

kapı arasında yaygara

Akşam yorgun argın gelmişim, tam eve gireceğim, bir alarm aniden öttü aşağıdan. Baktım, alarmı ötebilecek bir şey de gözükmüyor. Alt kattan mı geliyor diye kulak kabartmışken gözüm apartman kapısına takıldı. Sanki kapı aralığında minnacık bir karaltı görür gibi oldum.
Koşturdum hemen, karaltı beyaz ve tüylü bir şeydi ve tek hamleyle açtığım ağır apartman kapısının arasına sıkışmış bir adet patiydi. Alarm sandığım ses de patinin sahibinden çıkan acı dolu miyavlamadan başka bir şey değildi.
Bizimki, sanki suçlu benmişim gibi yedi ecdadıma sövüp bir arabanın altına kaçtı.
Gel len patine bakalım diye ısrar ettiysem de çıkmadı, s
itemkar gözlerle bakmakla yetindi sadece. Üzerine basabildiğine göre ezilmemiş olmalıydı patisi.
Ama beni suçlamasına da içerlemiştim doğrusu, sanki ben "gel sok patini kapı arasına!" dedim...
Kedi milleti değil mi, bi tek kendisi suçlu değildir zaten!

Hiç yorum yok: