8 Şubat 2007 Perşembe

okurlar, yorumlar ve ben...

Sanırım bir destur deme vakti gelmiştir... Ya da diğer bir deyişle: sevgili biricik okurlarım, lütfen yazıları dötünüzle okuyup iki sucuklu, bir sade yorumlar eylemeyiniz.
Yok yok bu da olmadı şöyle demek istedim aslında: Oh bee, amma şenlikli yer oldu blogum, her kafadan bir ses çıkıyor, ben de okurken feci bir şekilde eğleniyorum! :))

Ama yine de zannımca bir iki ek açıklama icap etmektedir:
1. Çilingir amca: kendisi altmışına yol alan, yaşlı başlı bir amcadır. Niye tutup da kızı yaşındaki kadına yansın? Ayıp ayol!
2. Alaca bulaca: Temizlik aşamasında yerdeki tüm minderler bir yere kule şeklinde istif yapılır, kedi de arasına itinayla sokulur ve fotoğrafı çekilir, size de yazı tadında sunulur. Yani hepsi düzmece!
Bir de, kızım yaklaşık onyıldır kısır. Cup'un üzerine sayısız sevgili de edindi ve tek bir bebek peydah olmadı onca sene. Durup dururken yaşlılık günlerinde mucizevi bir bebe yaparsa kusura bakmayın ama onu kimselere vermem. Adını İsa koyup her yerde gösterir, bebenin sırtından para kazanırım bi güzel!
3.Komşu olayı: Biyolojik silah önerisini denedim, üç gündür kuru yiyorum, ama sanırım menzili kısa kaldı... Napalım tek başına bu kadar oldu... Fikri veren arkadaşı yardıma gelmesi için çok uğraştım, ama uygulamada yalnız bıraktı! Dolaysıyla ortalığı nem kapılacak kıvama getirmekten başka bir iş yapmadım... Ama nemi de anca Cup kaptı, komşum değil!
4. Beleşe tamirci mi istediniz? Bir: ben komple tesisattan bahsetmemiştim zaten, içindeki mekanizmayı değiştirdim. İki: az yiyin de tamirci çağırın dicem, ayıp olacak... Hem ben gelirsem pahalıya patlar tamirat işleri size, haberiniz ola!
5. Muhtarım canım benim: Evet Oğuz bey! Niye ki?
6. Birtanecik vefalı pek muhterem okurlarım, bu özellikle isim eklemeyenlere! Yav ananız bubanız size bi isim vermedi mi? Ayyuka çıkmaktan mı çekinmektesiniz? Verip veriştirirken iyi ama değil mi!? Cık cık, hiç olmuyor valla!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

birincisi böyle okurların olduğu için şanslısın..herkes dötüyle okumayı beceremez...ikincisi ayıp ayıp bebe sırtından para kazanmak yakışıyor mu hiç sana...üçüncüsü kimyasal silah yapımında kullandığın ham maddelerde bir kusur olmalı ben üç gün yesem burdan Amerikalıları bile katlederdim...dördüncüsü pahalı bir tamirci olduğunu bildiğimden zaten parası neyse veririz demiştim...beşinciyi anlamadım zaten...altıncısı sanırım bu bir savaş ilanı:))))hadi bakalım hodri meydan...

Adsız dedi ki...

Yanık cilingirle ilgili aciklaman hemen baska bi soruyu akla getiriyor: Yanıklığın yaşı varmıdır? Varsa nedir? Çilingir amcayı örnek gösterirsek, altmıslarında seyreden bir amcanın asik olabileceği minimum kadin yasi kaçtır? Müsadenle bir soru daha: Yaştan başka faktörler yokmudur? Son bi soru da, yanık olma durumuna düşmek neden ayıptır?

Haa bide yazinizdaki ananymouslara karsı kullandıgınız kiskirtici ifadeden dolayı adımı özellikle yazmıyorum:)))