9 Şubat 2007 Cuma

Masörün olayım anam!

Sabah masaj aleti aldım, eve gelince de bir hevesle deneyeyim dedim. Tam sırtıma sıra gelmişken Cup bey meraklı meraklı tünedi yanıma. Halbuki eletrikli aletlerle macerası pek de hayırlı değildir. Mesela haftalık elektrik süpürgesi kabusumuz vardır, Alaca olsun kendi olsun, fellik fellik kaçacak delik ararlar, alet vooooov diye bağırmaya başlayınca.

Ama işte bu sefer bu meraklı bir şekilde yanıma tüneyince, dur bir deneyelim bakalım ne olacak dedim. Demez olaydım, beyefendideki keyfe bakar mısınz!

Eh artık, bana masör muamelesi yapması da an meselesidir....

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Nerede zevk-i sefa var, orada Cup bey kendine kedi süsü verdiğini unutuyor. Sizi bilmem ama ben yakışıklı veterinerinin bu bu konudaki görüşlerini merak etmeye başladım:)) Hani ispatlıyan resimler olmasa inanmıcam bu yazdıklarına. (Photoshop'un yok demi senin?:)))

zibirix dedi ki...

ne photoshopu yahu, akşam uğra canlısını göstereyim! aa dur ben bunu filme kayıt edip youtube'a koyam... :)

Adsız dedi ki...

Sahi sabah sabah bu masaj aleti nerden icap etti diye sorsamıydım?

Ori dedi ki...

Anaa ne güzelll. Bende alıp Ördeklerime masaj yapacağım! Kaç yumurtaya ki bu alet? :))

Adsız dedi ki...

Ori, sen önce 3 kayıp ördek yavrusunu bul:))

Sem dedi ki...

Zibirix, Bugün havanın güzel olmasından yararlanıp Bostancı sahilinde bir yürüyüş yaptım. Denize arkasını dönüp yatan Alaca'ya acaip bir şekilde benzettiğim bir kediye rastladım yürüyüş sırasında. Kedi, senin masaj aletinin ününün taa oralara kadar geldiğini ve Cup'a tüm kedilerin gıpta ettiğini kulağıma fısıldayarak beni hayretler içinde bıraktı:))

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

hahahahahahah cok hos, yazilanlari okuyunca dahada guldum, ilahi Ori...Sem in dedigi dogru mu yavrulari kayip mi ettin!? hahahahahah
bu arada anonymous un dedikleri dogru mu zibirix?
you tube a aktardiginda lutfen adreside ilan et bizde burdan izleriz....Sem e geldigimde biraraya gelebiliriz umarim x

Adsız dedi ki...

Bu siralar bende de Bella var, Semra ile Papatya Istanbula ziyarette olduklarindan ona ben bakiyorum...ve tahmin edersin ki ne kadar mutluyum, malesef benim ev pek musait degil ama seninki aynen Cup gibi yayilip yataktan kalkmiyor :) cok sevimliler yav :) Sem in de bebisini zaman zaman ozlemesini cok iyi anliyorum...Cup ve Alaca nin sirinlikleri de eminim you tube da begeni toplayacak.....

Sem dedi ki...

Banu, peki Bella'nın filmini youtube e koyduğundan Semra ve Papatyanın haberi var mı? Yoksada senin yorumu okuyunca öğrenecekler mi diyorsun bana?:))) Sahi cok hosuma gitmisti o klip. Burdan link verseydin keşke:)))