17 Şubat 2007 Cumartesi

sem kafayı buldu!

Sem akşam film izlemeye geldi. Birlikte Babel'i izledik. Sonra da aa dur filmin eleştirilerine bakalım derken, kafası da iyicene zom (hatun bir koca smirnoff'u getirmiş), aaa şuradaki ezgi34 türk galiba deyiverdi. "Sem ne diyorsun? Bu zaten türkçe site, bunların hepsi Türk!" Sem irkilir ve "aaa onlar Türk mü?! diye sordu. Bir de utanmadan Türk olduklarından şüphelendiğini söyledi!!!
Eveeeeeeet işte yan tarafta da Sem'in zom halini yayınlıyorum.

not: bir de tutturdu, sen de buldun kafayı, bak yazamıyorsun diye, valla külliyen yalan! Ben zerhoş değilim!

15 yorum:

Adsız dedi ki...

sem görmesin!

Sem dedi ki...

Sevgili anonymous, isminizin kökeni nerden geliyor? Yabancı isminize rağmen türkçeniz iyi gibi. Sem görmesin demişsiniz. Sem neyi görmesin? Yazıyımı? Zaten belli değilmi yazı yazılırken orda olduğu? O saatlerde okuduklarınızı anlamama gibi bir sorununuz var yoksa?

Sem dedi ki...

Anonymous'a diyeceklerimi dedim, şimdide gece ve film hakkında yorumumu yapayım.Evlerine gittiğimde sokağın kordon altına alındığını görüp nerdeyse geri adım atacaktım ki, sokağın ucunda film çekimleri olduğunu gördüm, hatta gidip çekimleri biraz izledim. Kendisinede film seyretmeye gittiğim için güzel bir bağlantı dedim. Seçtiği film Babel'de bağlantıların filmi çıktı zaten Fas, Amerika, Meksika ve Japonya'daki insanların hayatlarında bir olaydan dolayı oluşan kesişmeler işleniş. Filmin konusu hakkında bu kadar diyorum, meraklıları alsın DVD'yi görsün filmi. Yalnız bana Zibirix filmi gael garcia bernal'i seyretmek için almış gibime geldi. Buna rağmen nerdeyse filmin yarısına kadar seyrettiğinin o olduğundan emin olamadı! Eğer bu nedenle filmi görmek isteyen başka kişiler varsa benden bir uyarı,adam filme numunelik olarak alınmış, ancak 4-5 dakikası ama başarılı 4-5 dakikası var filmde. Birde filmi görenlere bir kaç sorum var. Japon dilsiz kızın polise verdiği kağıtta ne yazıyordu? Senarist ve yönetmen olacak kişiler bu bilgiyi neden biz sevgili seyircilerinden gizlemiş?

Adsız dedi ki...

Sem, anonymusa biraz haksızlık etmişsin gibime geldi. Orda senin adına Zibirixi uyarmaya çalışmiş, sense teşekkür etmeyi bırak ona demediğini bırakmamışsın. Sana hiç yakıştıramadım bunu.

Adsız dedi ki...

Kizlar ne guzel biraraya gelmis eglenmissiniz, bu arada Sem cim de cok guzel cikmis fotografta...filmi de merak ettim ama ismi nedir, goremedim!?

Ori dedi ki...

Aaa Sem'e bakın! yada hakkaten Sem'e benziyoo. Yaw yeğen, Sem içki içmez ki:))O, filmden kafayı bulmuştur:)))

Ori dedi ki...

Banu, filmin adı yazının en başında geçiyoo; Babel'miş. Sem'in blog sayfasında beyaz perde linkine tık yap, filmi kesin bulursun. Ama bakmadan önce ocağı kapatmayı unutma :))

Sem dedi ki...

Banu, filmin yönetmeni 21 Gram'ın yönetmeni, senin görüp beğendiğin bir filmdi bu film diye düşünüyorum. Zibirix'in bu filmi almasına neden olduğunu düşündüğüm aktörse gael garcia bernal, oda Good Education - İyi Eğitim'deki adam. Babel'i mutlaka seyret belki şu japon kızın yazdığı mektupta ne olduğunu sen anlar bizede anlatırsın:)) Bu arada kafayı bulduğum iddialarını kabul etmiyorum. Kuzenim Mak bile bazen bu tür şeylerin kendi başına geldiğini ama hiç bir zaman kafayı buldu diye yorumlanmadığını söylüyor. Vakti olsaydı kendi burdan yazacaktı bunu. Kuşunu kaybeden kuzenimin bu günlerde evine alacağı kediyi bile gidip görmeye vakti yok ne yazıkki. Zibirix, yeni yazı koymamışsın, onun için eskiye yorum yapmak zorunda kaldım bu arada:))

Adsız dedi ki...

eguegheh...tesekkur ederim arkadaslar :) bazen bakiyom ama goremiyom iste...oluyor ne yapalim yaslaniyos... Sem cim evet haklisin 21 gram cok hosuma gitmisti, bu filmi de kesin izleyecegim, Japon kizin maksadini belkim Fred cozer ;) haber veririm ;) opuyom cok sagol aciklama icin...Bu arada evet bende ancak icip kafami buldugum gunleri bilirim ;)) aaaaa burdaymis diyerek...hihhihihih...Kuzen Mak da kedi alacak oyle mi, super belkim Alaca ve Cup ile arkadas bile olabilirler, ne dersin Zibirix seninkiler ders verirler bos vakitlerinde

Cemre Kabaş dedi ki...

Ay semuşum çok şirin çıkmış:) sen kafayı bulmadan da güzelsin bulduktan sonrada:P

Adsız dedi ki...

Bizimde film gecelerimiz olur. Yörelerimize ait yemeklerden yiyip,film arasında yöre türkülerimizi çalıp oynarız. bu çok eğlenceli hoşca vakit geçirebileceğiniz gecede ikinizide aramızda görmekten kıvanç duyarız.

Adsız dedi ki...

Once bize gelecekler bikerem

Sem dedi ki...

Zibirix, bana Oscar alacak bir film izlettirmişsin. Saolasın. Babel daha çok ödül bekliyormuş ama Gustavo Santaolalla'nın yaptığı müzikle ile en iyi film müziği ödülüyle yetinmek zorunda kalmış. Köstebek ve Kraliçe'yide izlemek isterim haberin olsun:))

Semazem dedi ki...

Evde çekilmiş bir şey fotoğrafı gördüğümde arka planda bulunan şeyleri incelemek büyük keyif vermiştir bana :)

Semazem dedi ki...

"Türk" yazarken büyük harf olaydı keşke, Sem kadar O da hak ediyor sanırım özel isim olmayı. ( Sarhoşluğunuza vereyim diyordum ama değilmişsiniz...)