16 Şubat 2007 Cuma

yumurta savaşlarına tam gaz devam!

Sabah kalktım, bir de ne bakayım, benim cam yine sahanda yumurta cennetine dönmüş olmasın mı!
Önce bir posta yapanların yedi sülalesini sevgiyle andım, sonra da temizledim. Evi de temizlemeyi tam bitirirken, "bammm!" yine camda üç yumurta son nefesini verdi!
Yalınayak terlik bile giymeden fırladım sokağa! Beni öyle görenler ve sanırım veletleri de görenler durumu çözüp, boşuna koşma onlar aşağı kaçtı dediler.
Kös kös geri dönüyordum ki, kadının biri bir güzel tarif etti veletleri, ben de hemen detektifliğe soyundum, acaba hangi okulun veletleri bunlar diye. Tam iki
okullu kızımız geçiyordu ki, kadına, çocukların formaları bu renk miydi diye sordum ki, kızlar duydu veeee gerisi ip söküğü gibi geldi.
Benim yumurtacı saldırganlar okulun serseri çetesi çıktı. Üstelik evsahibimin kızıyla aynı okuldalar. Galiba kız bunlardan birine yüz vermemiş...Kızlardan aldığım tüm bilgilerle (tabii önce eve gidip ayakkabı giydim), tuttum okulun yolunu.

Müdür yardımcısı pazartesi aileleriyle irtibata geçecek.


Evsahibime de haber verdim, kızıyla bir konuşsun. Ne de olsa onun uğruna ben ha babam menemene talim ediyorum.


Sonra ne mi yaptım? Aynı gün içinde iki kez cam silme rekorumu kırdım. Sizce Guinness'e başvursam alırlar mı?

4 yorum:

Sem dedi ki...

Blogculuk yetmedi galiba Zibirix; deteklifliğe başlamışsın hayırlı olsun. Bende detektiflik öyküleri yazmayı düşünüyodum ama biraz malzeme sıkıntım vardı, artık senden bol bol malzeme yaparım:)) Umarım yumurta olayı sonlanır bugünden sonra, devam ederse haber ver başka yolları deneriz biz, sen hic merak etme:))

Adsız dedi ki...

İlahi Zibirix günde 2 kere cam silmeylemi oluyor zannedersin Guinness'e girmeyi. Bence daha öğreneceğin çok şey var. Eminim konyalı ve kuşadalıda bu konuda benle hem fikirdir.

zibirix dedi ki...

Sevgili Sinop'lu, Konya'lı ve de Kuşada'lı arkadaş, bence üç kişi de sensin, ve bence İstanbul'da ikamet ediyorsun...
Ama yine de helal olsun, sırf buralara yorum yazabilmmek için o kadar yolu katetmen! Yani yine "toto kalkma" sendromuna neden olacaksın, haberin olsun!

Adsız dedi ki...

Zibirix cim bu yumurta atma sacmaligini sonunda cozebilmene sevindim, su insan yavrusu haylazlara bir dahaki sefer umarim o camlari yalatabilirsin de.... Bu arada tum Turkiye nin senin menemen gunlerini konusuyo olmasi cok hos :) tebrikler!