14 Şubat 2007 Çarşamba

anladım, siz beni sevmionuz! :(


Yok yok siz beni seviyorsunuz! Yoksa niye binbir zahmetlere girişip, evimi bulacaksınız, penceremi gözünüze kestireceksiniz ve iki cesur velet bulup yumurta bayramına çevireceksiniz penceremi!
Tabii ilk gürültüyle azıcık irkilmiş olabilirim korkup. Ama boş yere de "abooo bomba attılar, Alaca, Cup hemen sığınığa!" türünden bir nida attığıma dair dedikodu da çıkarmayın. Yani belki atmış olabilirim, ama bunu size söyleyecek değilim elbette...
Bir de sanırım 14 Şubat'ı paskalya ile karıştırdınız, ama olsun varsın...
Ben atılan yumurtaları topladım, akşama menemene beklerim!

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Gecmis olsun diyorum tüm ciddiyetimle. Benimde basima gelmisti böyle bir olay Acibademde otururken hemde 2 kere. İlk defa basima bu tür sey geldigi icinde kafamda birsuru senaryo üretmistim nedenleri hakkinda. Simdi dusunuyorumda giris katinda oturmamdan kaynaklanan bir olaydir diyorum ama o zaman bayagi bi sinirlerim bozulmustu. Nerden bileyim insanlarin eglenmek icin zapikligi bu noktaya getirebileceklerini. İsin kotusude yumurtaların sarıları kuruduktan sonra farketmemdi olayı. Temizlemesi saatler almisti bu yüzden. Yardima ihtiyacin olursa Sem diye bagir yeter, orda bitiveririm. Yalniz menemen almasam olmaz mı:))

Adsız dedi ki...

Sevgili Zibirix cok gecmis olsun, Sem cim sana da burdan gecmis olsun arkadas....gercektende insan niye ben gibi dusuncelere ister istemez girebiliyor.....menemen yapmana cok sevindim :) uzakta olmasam gelirdim ;) bu arada sevgili Alaca ve Cup a da gecmisler olsun...

Ori dedi ki...

Hepinize büyük geçmiş olsun. Rodi de dahil senin sokakta nöbette olsak diyorum.

zibirix dedi ki...

Hepiniz çok sağolun yaw, çok şirinsiniz valla! Ama ben o kadar dramatik bulmadım! Hiç mi haylazlık yapmadınız?

Ori dedi ki...

haa sahi yaa, cepte yumurtalar sana geliyosss o zaman:)))

zibirix dedi ki...

Tamam belki saldırıdan hemen sonra hain saldırganları yakalarım ümidiyle dışarı fırlamış olabilirim, dişlerimin gıcırtısı da tiii Kadıköy Meydanı'ndan işitlmiş ve bir manaya yorulamamış olabilir, ama bu sadece o anki duygum...
Ama var ya, yakalasaydım , eşeği yollıcaktım suya, bu veletlere de susuz sildirektim camı...

Ori dedi ki...

anaaaa!!! sem, iyiki hemen tüymüşüz yaww:)))