16 Şubat 2007 Cuma

eh biraz da İETT

Halk Otobüsü ile ilgili yazımın üzerine İETT-ŞGİK Derneği'nden şikayet geldi, neymiş onların da bir girişimci ruhu varmış, hor görmemeliymişim...
Yahu sevgili İETT'li kardeşler, ne haddime sizleri hor görmek? Aksine, mülayim İETT Şoförlerini pek sever sayarım, hele ceplerinde akbil taşıyıp biletsiz yolculara şövalyece ve süpermence sahip çıkmaları yok mu, bitiyorum! Dahası onların kullandıkları otobüslerde kendimi daha bir emniyette hissederim. Ama nedenini sormayın, nedensiz valla! "Sebepsiz de sevilir, tiri tiri nay" diye düet yaparım
şimdi bi şoförü yakalayıp.
İşte ben de yemedim içmedim, siz sevgili okur kitleme İETT'nin vefakar ve fedakar bir neferini tanıtmak için gecenin bi vakti otobüs içi çekim yaptım:

Kendisi İETT tarihinin en fiyakalı ve jön bakışlı şoförüdür! Adını elbette ki burada ifşa etmeyeceğim, hatta gözüne siyah band çekecektim ki, yolda tanıyıp dalga geçmeyin adamcağızla diye, ama bu bakışı helak etmeye kıyamadım.


Yalnız İETT'yi kutluyorum! Seçtikleri döşemenin kumaşı özel sipariş üzerine mi dokunmuş acaba? Yani "Engelli, gazi ve hamile arkadaşlara (hele "üçü bir arada" olanlara anında hazır ola geçin ve) yer verin" manasında yazıları minik levhalara bastırıp gözümüze gözümüze sokmak yerine bilinç altımıza gönderimde bulunuyorlar! Valla takdir ettim kendilerini!
Gözü görmeyenlere bi de büyütüp koyuyorum nah yan tarafa!

7 yorum:

Ori dedi ki...

iyi de yeğenim, bu eve aldığın yeni örtünün aynısı değil mi?

Sem dedi ki...

Sevgili Zibirix, IETT-ŞGİK Derneği'nden geldigini iddia ettigin sikayet mektubunun bir kopyasini burdan biz okurlarına gostermemeni ilginc bulduk, ki biz bu sayfalar da nakliyecinin makbuzlarını bile gormus okurlarınızız. Sonra, gayet profesyonel bir sekilde cekildigi izlenimi veren resimler de acaba bu sayfalari devam ettirmek icin finansman zorluguna girip IETT'den ilan yada sponsorluk mu aldın sorularını akla getiriyor. Olsun boyle seyler ayip deildir ama okuruna bu konularda bilinc altindan reklam yapmak dogru olmaz sanırım. Pekde hos olmayan ama soylenilmesi gereken bu konulara degindikten sonra seni bir defa daha detayı kacırmadıgın ve GAH'ı görüp bize gösterdigin icin kutluyorum. Herseye ragmen eglenceli yazılar zincirine bir halka daha eklemissin. Saol, hep varol Zibirix.

Sem dedi ki...

IETT'den kendi sayfalarım icin sponsorluk alma konusunda girisimlerde bulundugum zannedilmesin ama dün gece IETT ile ilgili cok guzel bir deneyimim oldu. Yazmak niyetinde deildim ama yazını görünce yazasım geldi. İş çıkışı Kadıköy'den Beşiktaş vapurunu yakalayıp, iskelede beni bekleyen arkadaşımla buluşup, Alkım'ın önündeki Beşiktaş dolmuşuna yürüdüğümüzde uzun bir kuyrukla karşılaştık. Kuyruğun başı durağın hemen yanındaki büfede sona erdiği içinde önce yeni bir tost icat edildiğini dolmuş için kuyruk olmadığını düşündüysek te kısa süre içince bunun dolmuş kuyrugu olduğunu anladık ve biz anlayana kadar kuyruk biraz daha uzadı. Gİdeceğimiz yere gec kalacagiz diye paniklenirken IETT diye birseyin oldugunu hatirladik ve aninda Taksim otobüsü geliverdi duraga. Bide akbilimi bastigimda benden tekrar para almaması keyifime keyf kattı. Tekrar ediyorum reklam maksadıyla değil sadece sectigin yazının güncelligini göstermek bide bana hatırlattıklarını sizle paylaşmak icin yazıyorum.

zibirix dedi ki...

aaa bunu bilmiyor olmanı esefle kolkola verip kınıyorum! Artık bütün toplu taşımalarda (metro, tünel, finüküler, tramvay vs) birinci aktarma bir buçuk saatlik süreç içinde beleş, üstelik buna artık Halk otobüsleri de dahil.
Al işte, asıl buna reklam denir, nıhahahaha! Evet doğru anladın Sem'ciiim, İETT bana sponsor oldu, bir hafta beleş binecem otobüslere, ohhh çatla hasetinden işte!

Sem dedi ki...

Eee nereleri gezmeyi dusunuyoruz bakalim bu 1 hafta icinde? Yaninda götürecegin kisilerinde binişi beleş olacak mı? Beleş olacaksa kişi sayısına sınırlama varmı? Aklıma gelen sorular bunlar. Sahsen ben safyalarim icin sponsorlugu bu kadar ucuza kapatmazdim:)))

Adsız dedi ki...

yani hakikaten de cok fiyakali bir soforu yakalamis cekmissin :) adamcagizin agzi kulaklarinda bu arada da...ve gormeyeli bizim otobuslerin koltuk kumasi motiflerine abstrakt bir hava getirilmis, sankim dizayni yapan matematige duskun biri, yalniz bilincaltina sokmak istedikleri mesaj konusunu cozebilmis degilim :) GAH gibi gorunen yazi ile Engelli Gazi ve Hamile yi nasil bagdastirdin!?

Sem dedi ki...

Banucum, bende aynı seyi dusunmustum ve Zibirix sabırla acikladi bana, o gah, hadi kalk demenin halk arasinda soylenme tarzi imis:))) yani kalk kalk demek istiomus o desen:)) sende bu topraklardan göceli unutmusun buranın şivelerini:)))