14 Şubat 2007 Çarşamba

manasız bir güne manalı hediye!

Sevgilimden bugün kargoyla hediye geldi!
Vay, sevgililer gününü düşünmüş de tii Angara'lardan hedaye neyin göndermiş diyeceksiniz. Sakın ha demeyin! Ne sevgililer günü yahu?! Arayıp kutlamadı bile! Zaten bunu yapsaydı, sevgililer gününde terk edilenler kervanına katılma riskine girmiş olurdu. Netice itibariyle isabetli davranmış oldu!

Zaten hediye de bana değil, Cup ve Alaca'ya! (N'olur, "aaa onlar da sevgili ya, onların gününü kutlamış" tadında anlamsız bir yorum bahşetmeyin bize, olur mu?)

Hediye bir adet su kabı, ama öyle böyle bir kap değil, bakın anlatayım (resimden nasılsa bişi anlaşılmıyor!): elektrikli alengirli bişi bu. Resimde gördüğünüz o mavi kubbenin içinde filitre var, şular oradan geçip kubbenin tepsinden fışır fışır akarak yandaki kaba doluyor, Cup ile Alaca da orman serinliğindeki akar sudan içiyormuş gibi oluyorlar.
Yok, olacaklar demeliyim, zira Cup, "ne ormanı, ne akarı yav?" diyerek daldı kaba, içti suyunu, gitti zıbardı. Alaca ise yanaşmadı bile. Yakınına kadar geldi, korkup geri kaçtı, şimdilik kanapenin altına siperlenmiş durumda, canavar su kabının onu yemesinden endişe ediyor.

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Size yazanlar sürekli tanıdığınız kişiler,ama ben sizi yazılarınızdan tanıyıp ve keyifle okuyan,bu kadar da sevimli anlatılır mıymış diyen ve yazılarınızın devamını takip edeceğime söz veren,başarılı yazılarınızın devamını dileyen Kuşadası'ndan okurunuz.Sevgiyle kalın.Elinize sağlık.

zibirix dedi ki...

Çooook teşekkür ederim, şu an ağzım kulaklarımda, yerden yarım metre yükseklikte uçar vaziyette yazdığımdan klavyeye uzanmakta zorluk çekiyorum :))(kabaca buna "toto kalkması sendromu" da deniyor).
Sürekli olmasa da çoğunlukla tanıdık kişiler yazıyor, ama sizin gibi "yabancı"lar da dahil olunca işte yukarıdaki durum vuku buluyor ! :))

Sem dedi ki...

Alacanin resimde gorulen garip sekle alisip alismadigini merak ediyorum cunku ben hala alisamadim da. Ayrica Kusadasindan yazan okuruna burdan slmlar diyorum ve hemen ekliyorum ben senin yazilarini tanidigim oldugun icin deil konu secimini begendigim ve daha da önemlisi yazim tarzina bayıldigim icin okuyorum, bunu burda bir gün ışığına cikarayim dedim. Birde hafiften bir kıskanclik hissettim galiba, kusadaliya gosterdiin tepkinin yüzde birini bile bize gostermediin icin:(

Adsız dedi ki...

Semcim ,lütfen ZİBİRİX'i kıskanma; senin bloklarını da okuyorum,çok hoşuma gidiyor;AMA BU ZİBİRİX,ÇOK SEVİMLİ!! yazılarını okurken o muzur anlatış tarzından acayip zevk alıyorum!!!Olaylara bakış tarzı,onları yoğuruşu süperr,SANKİ ucu benim içimdeki muzurluklara dokunuyor.!İkinizin de yazılarını zevkle okuyorum ,ellerinize ,yüreğinize sağlık...Kuşadası'ndan SEVGİLER!!!

Adsız dedi ki...

Yok yok kıskanılacak bir durum söz konusu değil.Şahsen ben aldım o tepkiyi.Hakedenlere gösteriyor.. Hakkını yemeyelim arkadaşımızın:))
Yazılarını hala büyük bir keyifle okumayı sürdürüyorum.

Sem dedi ki...

11.13'te yazan isimsiz şahıs, size sesleniyorum. Kimsiniz ve neden anonymous'un arkasında gizleniyorsunuz? Başka gizlenecek yermi yok? Gizlenmeseniz diyorum:)))

Adsız dedi ki...

yani teknoloji nelere kadir insani dumura ugratiyo bazen :) bu sey gercektende ozel olarak kediler icin mi uretilmis? yoksa havuz susu felan olarak baslayip mi buralara gelmis?! nasil yani ? ne kadar da ne kadar? ama hersey bir yana sevgulunun Alaca ve Cup i dusunmesi seker yani , degil mi...fakat elektrikli bu yaaa, yapma Zibirix bu tarz tuketim senin yapina aykiri saniyom....

Adsız dedi ki...

Kusadali arkadas merhaba ;) cok alakasiz olacak ama orda havalar nasil?

Sem dedi ki...

Bir okur olarak burdan Konyali'ya sesleniyorum. Yazacak baska hic mi bisey akliniza gelmiyor da havalari soruyosunuz? Hemde alakaya ceyrek bile olmadigini bile bile...

Ori dedi ki...

bu alet hakkaten çok alenkızlı bi aletmiş!

Adsız dedi ki...

Tamam Sem kizma bana , o sorudan kastim Kusadali arkadasin usutup hasta felan olmasindan endiselenmemden oturu idi, bu arada kizinca baska bi guzel oluyon

zibirix dedi ki...

ohaaa diyorum, alooo sevgili okur kitlem, buraya yazılar ile ilgili accık olsun alakalı yorumlar yaparsanız, zannımca bu sayfayı icat eden arkadaşın da kemikleri sızlamaz, aynen Sem'in dediği gibi yani! :)))
Ama yok, biz ille de çet yapacaz, mekan zaman möhüm deel derseniz, valla o zaman boyun büker, acıların blogçusu tadında bakmakla yetinirim...

ertank dedi ki...

olayımız şudur:
http://www.hagen.com/uk/cats/product.cfm?CAT=5&SUBCAT=524&PROD_ID=05500500030101

benim kediler hala çevresine dönüp duruyordu düne kadar. en sonunda dün gözlerimle gördüm ikisini de su içerken.

Sem dedi ki...

Sayin Ertan K, baktım isaret ettiginiz siteye ve görüntüsüne hala alısamadıgım bu aletin ne kadar yararlı bir hediye oldugunu gozlerimle gordum. Tebrikler. Hakkaten kedilere verilen suyun hemen tozlanıp kirlenmesi, kabın kısa sürede kirec baglaması vb hep problemdir kedili evlerde.

Kedilere teslimat pazartesi deyip bunu nasil 14 Subatta gerceklestirdiniz anlamış degilim ama, bunun icinde sizi kutlamaya deger buldugumu burdan belirteyim.

zibirix dedi ki...

Cupcup artık kubbeden bile su yalıyor, o zaten arsızdır... ama nihayet alaca da su için uzun süre vızıldandıktan sonra içmeye başladı bu kabdan.