21 Şubat 2007 Çarşamba

zibirix yumurta çetesine karşı

Bizim yumurta piçleri (ki yaşları 14 civarında olduğunu da belirtmeliyim, çünkü yumurtayı atacak kapasiteyi sanırım ancak ilkokul çocuğunda görmüş kiminiz), evsahibime karşı herşeyi inkar edip okul müdürünün karşısına çıkınca bülbül gibi şakımışlar.
Sanırım müdürün kullandığı işkence aletlerinin ikna ediciliği ile alakalı bir şey olsa gerek.

Şimdilik sahanda yumurta partileri sona erdi, ama ben pek ikna olmadım, sanki olay yumurtanın yanında taş da gider havasında devam edecekmiş gibi sezinliyorum, ama hadi gelin bunu pesimist yanıma verin.

5 yorum:

Sem dedi ki...

Zibirix, umarım bu yazı yumurta konusunda son yazın olur, ve umarım bunun nedeni de bu pis olayların tekrarlanmaması olur. Eğer bir tekrar falan olursa senin cama webcam yerlestirip görüntülerini alalım. Bu görüntülerin başlarına açabileceği dertler müdürün işkencesinden daha caydırıcı olabilir. Aslına bakarsan, gerçekten üzülüyorum bu 14 yaşlarında, pırıl pırıl beyinleri taşıması gereken kafaların bu tür aktiviteler için kullanılmasına:(

Adsız dedi ki...

optimist yanini hemen devreye sok Zibirix cim...gecmis olsun!

Ori dedi ki...

Nedir bu yanlar yaww? Pesimist yan, Optimist yan? Kaç tane yanımız var ki? Ben birini sölim bakın "Taşa verdim yanımıııııı, Toprak alsın canımıııı..."

Adsız dedi ki...

Ori bey, allah gecinden versin:(

Adsız dedi ki...

hahahhahaah evet saga don, sola don, yuvarlan :) oy daglar hircin daglar :)