19 Şubat 2007 Pazartesi

zibirix hav hav sürüsüne karşı

Yeşilköy'de oturduğum zamanlar pek çok arkadaşımla güzel bir piknik sepeti yapar sahilde içmeye gider, ateş yakar, gitar çalardık (heyt be, sanki gitarı ben de çalıyormuşum izlenimini uyandırıyorum çaktırmadan, değil gitar çalmak, düdük öttürsem zabıta düdük korosu ben AİHM'e şikayet eder).

Bir akşam yine eğlencemizi yapmışız dönceğiz, ben önden gidiyorum. Sağolsun Bakırköy Belediyesi tinercilere gaspçılara rant sağlamak amacıyla mı, yoksa romantizme bir katkı da bizden olsun tadında mı, sahile lamba dikmediğinden etraf zifri karanlık.
Önden bir başına yol alan ben, bir anda etrafımı sen de on, ben diyeyim onbeş köpek tarafından sarıldığını görmeyeyim mi!

Her biri ayrı ses perdesinden havlıyor, dişlerinin arasından tükürük saçıp ödümü koparıp üstüne tüy dikmekle kalmıyor, Berlin duvarını yeniden inşa ediyordu.
Öd zaten gitmiş gideceği yola, o şaşkınlıkla başladım ben de havlamaya. Ama nasıl havlamak, öyle böyle değil, can havliyle havlıyorum. Sanki ezelden beri havhav operasının baş sopranosuyum, ver yansın havlıyorum. Benimkiler bir iki daha havladı, sonra da kendi havlamalarını bastıran havlama karşısında dumura uğrayıp pıstılar.

En cesur olanı bir kez daha havladı en çok, ondan sonra viykleyerek hepsi çil yavrusundan beter dört bir yana dağıldılar.

Benim vefalı arkadaşlar da emniyetli bir mesafeden yerlere yatmakla meşgüldü gülmekten...

not: yani diyeceğim o ki, kızdırmayın kafamı, yoksa bir havlarım haaaa!!!!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Neden kizdin ki Zibirix, sen havlayinca herkesin korkmasina alistirmislar seni o vefali arkadaslarin...onlara da bravo!

Sem dedi ki...

Zibirixcim komsunun ben oldugunu zannediyodum:( baskasıda mı vardı? :(((

zibirix dedi ki...

yok yahu, bu boyna memleket değiştiren arkadaş olsa gerek, kuşadası, sinop, konya derken, istanbul'a kadar geldi zannımca...

Sem dedi ki...

Böyle olmasına çok sevindim walla. Neden bu arkadaş bir göçmen kuş misali şehir değiştiriyor diye merak ettim şimdide. Demek ki bir yere ait olma duygusu sarmış içini daldan dala konuyor. Arkadaş (eh artık burada arkadaş olduk sayılır) bir yardıma ihtiyacin olursa lüften bize buradan bildir. Senin göçmen kuşluğunu sevdik biz.

Ori dedi ki...

Hmmm, yazının özüne dönelim mi? Yani yeğenim, yine bi akşam piknik sepeti yapacağını ve pek çok arkadaşınla sahile ineceğini mi söylemek istedin?

Sem dedi ki...

Zibirixicim ben bu kıssadan hissemi çıkardım, hayvanlarla onların silahı ile savaş. Ormanda yürürken bir aslan görürsem kükriycem artık:)) Sahi sen niye Yeşilköy'ten taşınmıştın merak ettim şimdi;))

Adsız dedi ki...

Bugün derneğimiz belirli bir süre önce akşam yürüyüşüne çıkmış bir grup köpeğimize havlanarak kötü muameleye maruz bırakıldığına dair bir ihbar almıştır. Bu İhbarın soruşturulmakta olduğunu bilgilerinize sunar ve bu konuda bilgisi olanların derneğimize yazılı olarak başvuru yapmalarını rica ederiz.

Adsız dedi ki...

Ne guzel borumu otturuyordum ki Zibirix denilen kisi benim odumu aldi od mod kalmadi, cok bozuldum yani, insankizindan bunu beklemezdim ama bir dahaki sefere Bakirkoy Bolge Kopekleri Dernegine vakit kaybetmeden sikayete gidecegim, uluyarak hemde.Zaten o olaydan sonra dernege genclik sorunlari adi altinda konferanslar vermeye basladim.Aslinda Zibirix odumu de almissa da ben bundan para bilem kazaniyorum su an ...hev hev hev