30 Ocak 2007 Salı

hem ermeni'yim, hem de hrant'ım! var mı diyeceğiniz?

Kimi çevrelerin "kanı"na dokunmuş bu cümle, öyle ki maçlarda pankart açabilecek, gereksiz kavgalara karışıp, 180 yolcunun olduğu arabalı vapurları kaçırabilecek kadar!
Şunlara bir sormak isterim o "ari" ırkları nereye dayanıyor? Bu ülkede kim gerçek TÜRK? Hangi birinin kanına başka bir ırkın kanı karışmamış ki? Osmanlı'ya dönüp baktığmızda pek çok padişahın dahi annesi devşirme iken, kim kalkıp dedesinin saf ırktan olduğunu iddia edip ben Türk'üm diyerek ortaya çıkabilir?

Ben kendi adıma kesinlikle olmadığımı söyleyebilirim, kökenlerimde Yunan, Bulgar ve rivayetlere göre Gürcü ve Kürt olduğuna ve Almanya'da doğduğuma göre ben hem Ermeni'yim, hem Avustralya'lı, hem Japon'um hem de Afrika'lıyım! Var mı itirazı olan?

1 yorum:

Ori dedi ki...

dün de ozi bir mail atmış ben i...yim diye! yok, ben ne i... ne de ermeniyim. bir çok etnik grupların yaşadığı ülkemde ulusal kimliğim türk kendim humanistim.