6 Ocak 2007 Cumartesi

yeni yılın getirdikleri

1. Alamanyadan misafir: tamam o accık yalan olacak, zira bu misafir daha yeni yıl başlamadan damlamıştı güzel şehrimize ve biricik evime. 13 yıl görüşmemiş olmanın hatrına 2-3 gün dayandık, ama sanırım bir on yıl daha görüşmesek özlemeyeceğim arkadaşlardan olmuş kendisi. Hehehe neyseki bu alaman arkadaş türkçe bilmiyor, yoksa şekerlemeleri getirmezdi :))

2. Yeni ev: sonunda buldum, kutu gibi minicik şirin bir ev, hem de yeni yılın üçüncü gününde. Bana ve soranlara hayırlı uğurlu olsun. Ama müsade edin bir tek ben tepe tepe kullanayım, siz de teperseniz eve taşınmadan ev sahibi atar beni....
Her bir şeyi güzel de, kuzeye bakıyor olması ve karşısındaki virane yapı gülün dikeni tadında öylece duruyor. Üstelik virane yapı da kutu biralarını yudumlayan gençlerden oluşan bir manzarayı da beleşe getirmiş oluyor...

3. Almanlar "bütün iyi şeyler üçtür" der. Oturdum uzun uzun düşündüm, üçüncü değişimi yazayım diye, hatta tırnaklarımı kemirdim hafiften, lakin bulamadım. ama buyrun, nihayetinde
üç rakkamını ekledim, yani bunu da üç sayalım, idare edin...

1 yorum:

Ori dedi ki...

Ooooo, 3. de olmuşş! Bak, canavar linklerine yepyeni birini eklemişsinn. Saollllll:)