8 Eylül 2007 Cumartesi

şairlere karıştım, bilesiniz!

kaç zamandır diyeceğim, hatta çatlamak üzereyim: bir müddettir ikinci bir blog açtım, oraya da yazar oldum, hani benden dumuş olmayın ama anlayacağınız sizleri feci bir şekilde aldatıyorum. haberiniz ola!

vay nasıl haber vermeszin diye fırça atmayın, konsept farklı. aslında çaktırmadan linkini canavar linklere ekledim, ama alenen duyurmak bugüne kısmet nasipmiş diyelim.

yalnız baştan uyarayım, o blog bu blog gibi değil, benim laylaylom yazılarıma alışkın okuyucum o blogda sıkılabilir, zira orada bambaşka bir alanda cirit atıyorum. orada şiir kıvırtacağım, denemeler şıftırtacağım, edebi eleştiriler yapacağım da cağım cuğum, yani herşey henüz tasarım aşamasında. ee zaten ancak üç adet yazı mevcut şimdiye değin. ama haksızlık da etmeyeyim, belki de sıkılmazsınız.

neyse bu kadar reklam kâfi. merak ederseniz buyrun buraya.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Zibicim cok cesitlilik guzel ;) sikilmayiz merak etme sen ;) Kas da umarim gonlunce eglenmissindir Hoskal x

Adsız dedi ki...

Maynard da hala hizmette valla, nerde Garfield hala tatilden donmedi mi? hehehehe

Adsız dedi ki...

eee nerde yazilar? Maynard da hala hizmette ;)