19 Eylül 2007 Çarşamba

dağcı

Rock'n Coke'dan çok geç bir saatte eve dönerken birden bir ses duydum. benim huysuz komşumun (valla arkası yarın dizisi olabilecek kıvama sahip bu adam!) pencere parmaklıklarından geliyordu ses. ne oluyor demeye kalmadan bir kuyruk ve dört pati sahibi arkadaşın yandaki şekilde görüldüğü üzere tırmandığına tanık oldum. Yandaki açık pencereden cuppa zıplayacaktı sanırım. Doğrusu bu ufaklığın cesaretine hayran kaldım. Nasıl da hiç çekinmeden o huysuzun evine dalmaya girişebiliyordu! hani komşusuna böyle kötü davranan, evine dalan dört ayaklıya kim bilir neler yapardı. ama bizimki gayet alışkın bir tırmanışla ve soğuk kanlılıkla yoluna devam ediyordu ki gözüme hemen yandaki levha ilişti, uyarayım dedim, ama bıcırık gözden kaybolmuştu bile...

acaba çağırsa mıydım geriye? yok yere ceza yiyecek garibim!

ya da ehliyetini bakkaldan alan avanaklardan kendisi... ne diyeyim, kendi süren ağlamazmış cezaya!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

yazik valla gecmis olsun diyelim, gorursen iletiver kardes...bu arada su komsunun serisini merak ediyorum ;)