20 Eylül 2007 Perşembe

el sıkmak veya sıkmamak ya da yasal sonuçları

aklınızda bulunsun, bakanlarımızdan biri sizin oralara gelecek olursa ve civarda başka kimseyi bulamamış gibi elini size doğru uzatacak olursa, görüşünüz ne olursa olsun, ister kendisinden hazzedin, ister etmeyin, uzatılan eli sıkmaya gayret edin. çünkü geri çevirirseniz, bu jestinizden alınabilir ve kendinizi bir anda türklüğe hakaret etmiş ve 301'den yargılanıyor bir halde bulabilirsiniz!

bizlerin seçmediği kişileri sevme gibi bir mecburiyetimiz elbette yok, ama anlaşılan o ki, ellerini sıkma mecburiyetimiz varmış!

neden mi durduk yerde sizleri uyarma ihtiyacında bulundum? neden olacak,
sağlık bakanının elini sıkmamak 3 aydan başlayıp iki yıla kadar çıkabilecek bir hapis cezasına neden olabiliyor da ondan!

DHA'nin haberini aynen aktarıyorum:
DHA - ERZURUM - Sağlık Bakanı Recep Akdağ'ın elini sıkmayı reddeden üniversiteli Durmuş Şahin hakkında Türk Ceza Kanunu'nun 'Türklüğe hakaret' suçunu düzenleyen 301'inci maddesi uyarınca altı yıldan iki yıla kadar hapis istemiyle dava açıldı. Şahin'in yanında bulunan arkadaşları Selçuk Uçan ve Ayberk Yurtseven de 'kamu görevlisine alenen hakaret' suçlamasıyla Türk Ceza Yasası'nın 125'inci maddesine göre üç aydan iki yıla kadar hapis istemiyle yargılanacak. İddianamede hükümete hakaret etmekle suçlanan Ankara Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi öğrencisi, 24 yaşındaki Şahin ve arkadaşlarının başını derde sokan olay şöyle gelişmişti: Akdağ, seçim propagandası yapmak için 11 Temmuz'da gittiği Erzurum'un Olur ilçesinde bir kıraathanede Durmuş Şahin'e elini uzatmıştı. Şahin, eli sıkmayı reddederek iddiaya göre "Ben iktidar olup da vatana hizmeti dokunmayanın elini sıkmam" demişti. Bakan Akdağ'ın şikâyeti üzerine aynı gece tutuklanan Şahin, beş gün hapiste kalmıştı.

heyt be, bakan dediğin zaten yaptırım gücüne sahip olduğunu böyle sergiler!
sen misin sıkmayan! hah, aldın işte belanı! var mı öyle el sıkmamak!?

bakana icratlarının devamında da başarılar dilerim!

not: beni de 301'den yargılanır halde bulursanız şaşırmayın, ne de olsa kendisine başarı diledim. ee başarı sürdürülmek ister! ...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

hahahahahah super yav, aferim o bakana bak nasil surunduruyor...basa hep boyleleri gecsin degil mi...yasasin Turk milleti!!!

Adsız dedi ki...

Başa geçmiyorlar ki sorun orada keşke başa geçseler :)

alper

Adsız dedi ki...

hmm ben pek farklari oldugunu dusunmemistim ama herhalde uzak kaldigimdan olsa gerek...affola ;)