5 Eylül 2007 Çarşamba

kaş'la göz arasında

16 saatlik uzun bir mücadelenin sonunda vardığımız kaş'ın biraz keyfine varmayagöreyim, hemen okurlarım fırça atar, hani bize yazı diye. yahu eskileri hatim mi ettiniz de yenilerini istiyorsunuz? ehe kem küm, yani gak guk... sizler olmazsanız ben ne olurum, ben sizlerle varım yahu. yani sizler olmazsanız ben neye yararım? tamam yahu, kızmayın yıkama yağlama yapmıyordum iki gözüm önüme aksın, kaş yapayım derken, gözüm çıksın...

doğrusu ilk gün hayal
kırıklığına uğramıştım. kaldığımız pansiyon kötü ve pahalıydı, üstelik denizi de feci dalgalıydı; ne ben son üç ayda iyice geliştirdiğim yüzme stillerimi sevgilime hava atmak suretiyle sergileyebildim, ne de kaburgasını futbol maçında şık bir şut çekecek diye çatlatan sevgilim doğru düzgün yüzebildi.

ne yapsak diye kara kara düşünürken civar koy ve plajları
tavsiye ettiler, biz de bugün limanağzı koylarından sonuncusuna gittik ki yüzdüğüm en keyifli denizlerden biri çıktı, tabii gördüğüm vatosun ve henüz adını bilmediğim deniz yumuşakçasının etkisi de büyük. bir de eflatun renkli minik ahtapot, her ne kadar sevgilimin miyop görüşünden kaçmayı başardıysa da ürkek bir şekilde kayaların arasında bana kocaman gözlerle baktı.

hele hele kaç yıldır görmediğim yalı çapkınına hem de
çift halinde rastlamış olmam günümü şen etmekle yetinmedi,
beni feci halde mutlu da etti. yalnız fotoğraf makineme poz vermek konusunda bir hayli nazlandı. suların içinde mi devinmedim, onlarca dakikalar boyunca kayalıklara mı kapaklanmadım, ama nafile. ne yapalım, internet sağolsun, sizi o minik balıkçı kuşun görüntüsünden mahrum etmedim.
olağanüstü güzellikte bu kuşun yıldırım hızıyla suya dalıp balık yakalaması nefes kesici bir görüntü. neyse ki bunları çok görmedi de, bolca daldı benim için serin sulara.

gerçi size daha kaş'ın inanılmaz şekilde sakin kedilerinden bahsetmek isterdim (gerçekten de insanları gibi müthiş sakinler, hani biz şehir insanlarına sabrı öğretmek ister gibiler) ama şimdilik kaş ve göz arasındaki anılarımdan bu kadarla idare edin. sevgilimin laptopunun pili bitmek üzere zira.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Muhtesem bir yerdesiniz arkadaslar :) ilk ve son defa oraya 1986 da gitmistim ve asik olmustum...ilk firsatimizda Fred i de oraya goturmek ve tekrar gormek hayallerim hep var :) sagolasin Zibicim bana bu hayalimi hatirlattigin icin ;) Tadini doya doya cikarin bizim icin de lutfen :) Resimlere baktikca burada olusuma her gun hayiflanir oldum...:\ neyse bir gun gelecek acisini cikaracagim umarim :) kedileri de benim icin ayriyeten minciklayabilirsin ;) Iyi tatiller size xxx

Adsız dedi ki...

Kaş'a gidince arabın lokantasına mutlaka git. Benden selam söyle yemeklerde ne istersen yaptırırsın.
alper