16 Eylül 2007 Pazar

benim gözümden dünya

ya da başkalarına ters gelen gözüm...

zamanında blogumun linkini gönderdiğim yaşı büyüküçe bir hanım meslektaşımdan şöyle bir yorum gelmişti:
Merhaba,
yahu iyisin hoşsun da ,senin yaşam alanına girenleri takip etmak vede üstelik yorum yapmamızı beklemek kendi alanlarımızdan gönüllü çıkmayı gerektiriyor ki,buna da ne vaktim nede gönlüm izin vermiyor.
Yine de bu paylaşımcı ruhunu alkışlıyor,anlatacaklarını daha toplu bir şekilde hayata geçirip sadece gözümüze değil de, hem gözümüze hem elimize sunsan..mı diyorum ,belki daha çok ilgimi çeker,merak ederim.Şimdilik seninle düşünüp seninle paylaşamıyorum,galiba format bana yabancı,içerik kadar..İyi tatil ve yazma günleri diliyorum..
Sevgilerimle..

zahmet edip fikirlerini yazdığı için kendisine müteşşekkürüm. elbette herkese hitap edecek değilim ama yine de "
anlatacaklarını daha toplu bir şekilde hayata geçirip sadece gözümüze değil de, hem gözümüze hem elimize sunsan" kısmını anlayabildiğimi düşünmüyorum. daha toplu ne demek? toplu taşıma gibi bir şey mi, üstelik bu anlattıklarımı hayata da geçirmem gerekiyor... bir de sadece göze değil, ele de sunacağım, peki o nasıl olacak? eve posta mı yapmalıyım yazıları?

geçen gün maillerimi karıştırıken buldum bu yorumu. kendisine soramayacak kadar çok süre geçti üzerinden, ama belki sizler bana yardımcı olursunuz, hani arada bir de olsa yazılarımı okuyan ve bunların kendisine az da olsa hitap ettiğini düşünen okuyucularım. sizlere zahmet olmazsa, yorumlarınızı beklerim.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ben anlamadim ne demek istemis, gercekten de garip bir yorum olmus...biraz ustu kapali, sanirim sana hayran ;)) aklima heykel geldi :) belki bi heykel yapip gondersen diyorum...ya da birsey orup yolla belki sevinir :) umarim okur da acik ve net bir sekilde yazar, ben de merak ettim...

Adsız dedi ki...

mulakat nasil gecti? umarim beklediginden daha iyidir ;)

acidelia dedi ki...

kitap yaz mı demek istemiş acaba, bana öyle geldi :)

Unknown dedi ki...

hah bak birinden mantikli bir aciklama geldi iste ama nasil anladin kitap oldugunu? ipucu nerde? sasiyorum valla, herhalde benim anlayisim kitlasmis :))

acidelia dedi ki...

"anlatacaklarını daha toplu bir şekilde hayata geçirip sadece gözümüze değil de, hem gözümüze hem elimize sunsan"

burdan. toplu bir şekilde deyince aklıma direk kitap geldi...

bir dakika...

yoksa dalga mı geçiliyorum ben ? :))

Adsız dedi ki...

Yuh yane nasıl anlamadın bunu, fazla çalımaktan herhalde... Düpedüz denemelerini derle diyor kadıncağız, bilgisayardan okumak zor geliyormuş.