8 Aralık 2006 Cuma

benim eşşşek öğrenciler

dersten çıktım, telefon etmeye çalışıyorum ama nafile, telefonumun sanki hattı kapanmış, mümkün değil arayamıyorum. herhalde hattımda bir arıza var diyerek vazgeçtim.
ilk fırsatta turkcell'i aradım. hattımda bir sorun yok.

tuttum bir telefoncunun yolunu.
cihazda sorun var dedi bir iki kontrolden sonra. sonra adam uyandı, siz şu, aramaları kilitleme şifrelerini girdiniz mi?

"yooo" diyebildim, ama diğer yandan da jetonum yuvarlandı...
ders esnasında telefonu direkt masaya bırakırım, zira saat niyetine kullanıyorum. yoksa... yok yahu, benim öğrenciler yapar mı?

yapar mı yapar! eve geldim, hemen o çağrı kısıtlamalarının iptal şifrelerini girdim: telefon çalıştı!

ulen helal olsun, ben derste sıraların arasında gezinirken, bir bababiyiğt çıkıp, benim cebi kaşla göz arasında kilitlemiş!

hani suçluyu bulsam, kızmaktan ziyade, alnından öpeceğim cesareti için!
az uğraştırmadı beni akşam akşam şerefsiz!!!
hahaha

Hiç yorum yok: