6 Aralık 2006 Çarşamba

her bir nane itinayla yazılır

Bugün keyfim yok. Yapacak işim de yok. Bir de konu mu bulacağım şimdi? Vallahi bulamadım işte, ottan böcekten dem vuramayacağım, kusura bakmayın!
Kaldı ki zaten ipe sapa gelmez mevzularda söz sarfiyatı yapıyorum, hani konu bulsam ne fark edecek?

Ee siz de ne bulsanız okuyan kitle olmayın kardeşim, şimdi ne diye okuyorsunuz bunu?
Ama böyledir işte insanoğlu, hep yapma denileni yaparız. Kurallar da zaten ihlal edilmek için vardır...

Aklıma Manuel Puig'in (hani şu ünlü "örümcek kadının öpücüğü" adlı eserin yazarıdır kendisi) "Bu sayfaları okuyana sonsuz lânet" adlı kitabı geldi bunları yazarken. Kitabı görür görmez almıştım. Eh benim de kanımda var demek. Nerede bokluk oraya konduk şeklinde. Ve sanırım laneti tutmuş olmalı ki, o zamandan beri burnumu çıkaramadım boktan...

Hiç yorum yok: