28 Ağustos 2007 Salı

cam boncukların dili olsa

fotoğraf avına çıktığım bir gün muhtemelen defalarca önünden geçtiğim bir yeri yeni keşfettim. yer dediğim bir mağaza, ama bildik sıkıcı mağazalardan değil. bir cam boncuk sanatçısına ait.
d
ükkana ayak basınca bir parça kıskançlıktan -millette yetenek var be yahu- bir parça imrenmekten ve epey bir parça da hayranlıktan helak oldum.

onlar ne güzel boncuklar öyle!
insanın herbirinin karşısında oturup uzun
uzun hayaller kurası geliyor. sanki bir boncuğun içinde binlerce minik boncuk, binlerce minik düş sığdırılmış gibi.

hemen söyleyeyim, yerin adı yegane.
yaptığı işe yaraşır bir isim bulmuş. yeri de moda'da. dia moda şubesinin hemen karşısında (evet reklam için bana feci bir rüşvet verdi diyeceğim, nerdeeeee, boncuklara kedinin ciğere baktığı gibi yalanıp yalanıp baktım, ama bir tane bile vermedi!).

açılalı henüz yedi ay olmuş, üstelik atölyesi de hemen mağazanın içinde. hani uğrayacak olursanız, ustayı iş üzerinde yakalamanız olası.

upuzun cam boruları avrupa'dan getirtiyormuş (demek ki yerli mal bu alanda yetersiz geliyor? -valla vikipedi'ye de baktım, cam işinde feci gelişmişiz, ama hammadde konusunda pek bilgi bulamadım, detaylı arama yapmak için de bir parça üşendim, kem küm), bir de el emeği ve tasarım inceliğini hesaba katarsanız, takılar için biçtiği fiyatlar sudan ucuz gelecektir (siz de benim gibi meğmursanız, nah alabileceksiniz, ancak benim gibi salyalarınızı akıtır çıkarsınız kös kös!), bence kaçırmayın!

yanda da cam boncuğu ustası fatma arslan'ı görmektesiniz. arslan gibi miyavlarken yakaladım kendisini! hi hi :))

maalesef şimdilik web sitesi yok, ama meraklsına telefon numarasını verebilirim. 0216-3382179

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yani Zibicim olmadi simdi boyle, peki Avrupa da yasayan okurlarin ne yapacak, burdan yalanmak kadar aci birsey yok ;) e artik bana gonderin lutfen bu kadar agladik yani :)) (ikinci resimdeki morlu olani cok begendim) tebrik ediyom Arslan'i...

Adsız dedi ki...

Garfield hala tatilden donmedi mi Zibicim? 100%100 ev yapimi mor menekseni de sevsinler sekercim ;)
Merak edenler sayfanin altlarina da bakabilir , korkmayin canavar yok :))