25 Ağustos 2007 Cumartesi

kedi okulu

reklamını gördüğünüz firma bir kedi okulu açmış. ama bu öyle billdiğiniz okullardan değil! yani sanmayın ki, kedinizi alıp oraya kayıt ettiriyorsunuz, o da orada insan olmayı öğreniyor, hayır tam tersine, siz kaydınızı yaptırıyorsunuz ve kedi olmayı öğreniyorsunuz! yanlış okumadınız,, aynen dediğim gibi, kedi olmayı öğreniyorsunuz! böylece kedinizin neden bazzı davranışları sergilediğini anlamaya başlıyor ve onunla onun dilini konuşarak iletişime geçiyorsunuz.

hadi buyrun bakalım, bir bu okul eksikti. yani sen kalk aralıksız 12 yılını bu haytalarla geçir, onların en ufak harekitini, en belirsiz miyavını bile anlamayı öğren, sonra da böyle bir okula ihtiyacın olsun! ve o sana kalkıp bir kaç günde bunları öğretebilsin! neyse yahu, ben niye üstüme alınıyorsam... elbette yeni başlayanlara bu kurslar, 90 dakikada kedinizi anlamanın yolları tadında bir kitap gibi düşünün.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hihihihihih cok hos ... meow dilini bildigimi dusunen biri olarak okulda ki dersleri merak ettim dogrusu :) aslinda spor dersine adimi yazdirabilirim , hep bir miyav kipin kendimi yalayabilmeyi cok istemisimdir :))

İsiklal dedi ki...

Ben işiklal ve merak ettim
Kayit olmak istiyorum
Kendimi yaliyip
Kulagimin arkasini kaşimak
Ve kedilerim pati (anneannemin)tirmik ve benim kedilerim olan
Pati ve findigin ne dedigini merak
Ediyorum :) •••:D