12 Ağustos 2007 Pazar

kırpıkoğlan, keloğlan

tamam yaw, tamam, dalga geçmeyin!
annem olacak insan evladı götürdü beni kedici berbere, acımadan beni bu hale getirtti. alemlere maymun bir halde eve geldiğim yetmezmiş gibi, bir de poz poz fotoğraflarımı çekti.

yok neymiş, çok dökülüyormuş tüylerim! yahu 12 yıldır batmıyordu da, şimdi mi sorun oldu benim şahane beyaz yumaklarım?!

hem toplasaydın o dökülenleri, şimdiye kadar beş yorgan, 13 adet yastık
çıkatmış, satmış, ailece köşeyi dönmüş olurduk.
nedir bu yani sorarım size? ülke
ekonomisini sekteye uğratmak değil mi?

üstüne üstlük, kırptırdığı şahane tüylerimi kedici berbere hediye etti. her ne kadar gözlerim görmese de, o değer bilmez berberin biricik tüylerimi süpürgeyle süpürüp çöpe attığını da duydum. ah ah içim hala yanıyor...

valla en kısa sürede tüylerimi yeniden uzatıp rock konserlerine gitmez, uzun tüylerimi de anneme nanik yaparcasına sallamazsam ne olayım!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kedileri yazdığın yazıların bana bir konuyu hatırlattı.Müjde Ar'ın Bodrumdaki evinin önünden geçen yola diktiği çam fidelerini oradan geçen köylü amcama ait inekler yediği için kaymakama ve basına şikayet edişini hatırlıyorum.İnekleri neredeyse terörist ilan eden bir mantıkla neden oralardan geçtiğini sorguluyordu.Ama nedense kimse belkide yüzyıllardır aynı yerde otlayan ineklerin merasına ev yapan insanlara,asıl terörizmin bu olduğunu söylemiyordu .
alper

Adsız dedi ki...

Ayyy Alper yaa bak gene isimsiz olarak cikmisin burda da , demek sendin o sosyal icerik arayan okuyucu :) benden sana tavsiye illa boyle konular isterim diye yirtinacagina bence biraz cik dolas derin nefes al, git insanlarla konus bak goreceksin zaten herkesin kafasinda bunlar var, sadece sen degilsin tek basina asker ;) o yuzden arada bir sevgili Zibirix imizin bize oksijen tadinda yazilar veriyor olmasi sana cok gelmesin ne olur...:)