9 Mayıs 2007 Çarşamba

diyet sırrım

Biz kadınların (ve artık pek çok erkeğin de) ortak derdi şu minik yağ kümelerinin yaz aylarında görünür olmalarıdır. Yoksa orada olmaları değildir sorun. Dikkat ederseniz kışın diyet yapanlar azdır!

Ben de her şişko fani gibi kilo fazlamın derdine düştüm. Ama bencillik etmiyorum, işte diyet porgramım (insanlığa bir faidemiz olsun!)
:

- Sabah itibariyle saat 17:00 ya da 18:00'e kadar dilediğini ye politikası (evet, çikolatlar, pastalar, ne isterseniz yiyin ama buna akşam yemeği de dahil!)
- En geç 18:00 itibariyle sadece yoğurt meyve gibi yararlı şeyler ve minimum alkol tüketimi (maksimum haftada iki kadeh)

Bende işe yaramıştı, daha evvel tam 5 kilo vermiştim bu yöntemle.

Ohhh gelsin bikiniler!

12 yorum:

Sem dedi ki...

Zibicim, öncelikle hic kilo problemli bir insana benzemiyorsun. Benzemiyordun demek daha doğru olabilir. Belki Ankara'da kettli temiz sevgilin sana çok iyi bakmış biraz kilolanmışsındır; onu bilemiyeceğim.

Yalnız benim kilolarla özel bir problemim var belki bana bu konuda yardımcı olan çıkabilir. Ben kilo alırsam sadece karın bölgesinden alıyorum. Bunu engellemek için ne yapabilirim acaba!!

Adsız dedi ki...

sem hanim tabi kilo ole alinir. sikayet ediyorsan birak blogculuk isin gel memur ol.

Sem dedi ki...

Memurcuk, memurlukla o dedigin sey ne alaka kafam basmadı. Aciklarsan hepimiz aydinlanmis oluruz bu konuda.

Simdiden bollusundan tesekkurlerrrrr

Adsız dedi ki...

memur 3 kurus kazaniyo ya :)) aman Sem cim sende agliyo iste, isi gucu aglamak zaten...heheheh

Adsız dedi ki...

karin bolgesi icin onerim var arkidisler, yere sirt ustu uzanin ve ayaklarinizi yavaaas yavaaas kaldirin ve yavaaas yavaaas indirin, hergun 5 kere bile yapsaniz yeterli, ben mi? yok beeaaa oole seylerle kim ugrasir, saldim cayira daddiri daddiri..la..la..la...(islik)

Adsız dedi ki...

aaa aklima geldi sabah kalkinca ilk icilecek sey sicak su ve limon... aksam yemegini Zibi nin dedigi gibi yapip sikiysa 6 dan sonra yemeyeceksiniz :) ve eger karniniz acikti ise hemen bir bara dans etmeye gidin derim, sadece 1 bira ve bol su icerek tabii :)

Sem dedi ki...

Banuş, gençliğimin ve güzelliğimin sırları, bölüm I ve bölüm II yapmışsın. Sağol varol, tuttuğun kaptığın altın olsun:))

Adsız dedi ki...

zaten zor buyuttum gobegimi, hic diyete falan gelemem. hem, ben gunduz degil aksam besleniyorum:)

Sem dedi ki...

Memur kardiş, seni başta hiç sevmemiştim ama tanıdıkça sevmeye başladım. Türünün tüm özelliklerini hiç sapmasız sergiliyosun, buda sana karakter veriyor.

Müdür olanların familyanızın göbeklileri sanıyordum yanılmışım. Genede sizi göbekli düşünemiyorum:) Banu ve Ori ne diyor bu konuda acaba????

Adsız dedi ki...

memurumuz yakinda mudur mu olacak yoksam? :)
merak ettim memurumuzun diyeti neymis acep( gobek buyutme diyeti) :)

Adsız dedi ki...

yok be Sem cim genclik guzellik 20 li yaslarda kaldi :) xxx

Semazem dedi ki...

Aaahhh ahh.. İnsan zaman geliyor o minik yağ kümelerini bile özlüyor.

Dedikleri doğru ama her şeyin miniği güzel.

Şimdi tek korkum, göbeğimin diyete başlayıp benden kurtulmak istemesi...