24 Mayıs 2007 Perşembe

faideli fetva

El Ezher Üniversitesi bu alanda otorite sayılır, hele ki hadis kürsüsü başkanın ağzından çıkan yorum da tüm dünyada kabul görür diye bilmekteyim.

Lakin son "yumurtladıkları" evlere şenlik bir vaziyette, neymiş: kan bağı olmayan kadın ve erkeğin yanyana çalışabilmesi için erkek kadının sütünü içecekmiş!

Hani Mısır'da yaşamak ve çalışmak gibi gayesi olan pek sevgili okurlarım, eğer iş arkadaşınız size göğsünü takdim ederse hiç şaşırmayın, niyeti zannedeceğiniz gibi erotik olmayacaktır!

Fetva Mısır'ı feci karıştırmışa benziyor! :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

nasil yaaaav, ne kadar da ne kadar yani ;0 ...iyide biz inek miyiz ki oyle he deyince sut gelecek, ya olmazsa :) e peki ne kadar icilmesi gerekiyormus, mesela bir sut bardagi yeterli mi :)) oldum yav....nerden buluyon boyle konulari Zibicim, sayende gune kahkahalarla basladim x sagolasin
Belkim bana cevaplari yazan biri de cikar...

Sem dedi ki...

Zibicik sanki üstteki insanı gülümseten haberle bu depresif haberi dengelemek istemişsin. İyi bir teknik, ama yetmiyor işte böyle yapman:( Bu tür haberleri okuyunca hangi çağdayız demekten kendini alamıyor insan. Sonra da bizim bu güzel ülkemiz de nereye gidiyor diyosun. Gerisini ise ne sen sor nede ben söyliyeyim....

Semazem dedi ki...

Ben bunu iş yerindeki arkadaşlara söyledim. 300 kişi falan çalışıyor bizim orada. Yarısı kadın olsa...

Ben bile bıkarım herhalde :)

Hem zaten olmaz öyle şey, bak yukarıda Erkan Mumcu ne demiş : "kaynaklar tüketilemezdir" :D