27 Mayıs 2007 Pazar

kedilerin yüz karası

Ne zamandır yazmak istediğim bir haberdi, kısmet bu geceyeymiş!
Haberi yorumlamaya gerek olduğunu düşünmüyorum.

Bana asıl Radikal
Gazetesi'nin yaklaşımı enteresan geldi: kedi doğası gereği fareleri lüpletmiş olsa, zaten haber değeri kalmayacak, ama tam da bu değeri yükseltmiş olması nedeniyle yüz karası olmakla suçlanıyor.
Yırtıcı doğasına aykırı davranıp barışçıl olması sanki kötü bir şeymiş gibi sunuluyor!
Oysa tam tersine, insanların bir arada yaşamayı beceremediği bir dünyada, en azılı düşmanı sayılan bir canlıyı kollayıp bağrına basan bir hayvan örnek gösterilmesi gerekmiyor mu insanlığa?

Şimdi bazı okurlarım, haberin içeriği ile başlık örtüşmüyor, içeriğinde daha ılımlı bir dil kullanılmış türünden bir itirazla gelecektir. Ben de onlara şöyle karşılık vereceğim: Ambalajı kirletilmiş ve/veya yırtılmış bir ürünü alır mısınız, ürünün kendisi çok sağlam olsa bile? Hiiiiiç sanmam!

3 yorum:

Sem dedi ki...

Zibicim, walla eline sağlık hem yazıyı yazmışsın hem de yapılabilecek tüm yorumları:)) Bu kadar gelmişken bir günaydın bir de iyi pazarlar diyeyim bari:)

Sem dedi ki...

Zibi Günaydın. Şöyle Pazartesi sabahım Zibirixia'yla şenlensin diye açtım bloğunu ama heralde güzel havalara kaybettik seni. Yok yeni birşeyler:(

Adsız dedi ki...

ambalaj fikrine katiliyorum Zibi cim...cok dogrusun x