8 Mayıs 2007 Salı

kedi talebesi

Tam derse başlayacaktım ayağımın arasına şu bıdık dolandı. Baktım hiç niyetli değil dışarı çıkmaya, oturttum sıraya, koydum önüne kitabı. Hazır bulunuyor mekanda, nasiplensin gariban da dil öğrensin. Hem iki dil iki kedi demek değil mi zaten?
Sanki kerata da bunu duymuş gibi ikilemiyor mu? Eh diyorum, madem iki oldunuz, oturun bakalım sıraya.
Ama dinleyen kim? Hoppidi hoppidi koşturuyorlar ancak.

Tabii benim öğrencilerde konsantrasyon sıfır, bir dakika beni dinliyorlarsa, iki dakika kedi bebesi gözlüyorlar. Ama bir tanesi var ki ödü patlak bir vaziyette bakıyor. Kedi görse duvara tırmanabilecek bir tip. Acıyorum sonra,
hadi gidin, zaten dersi dinlediğiniz yok. Sevindirik olup gidiyor.İyi ki göndermişim o korkak öğrencimi çünkü bunlar birden üçlüyorlar! Tabii ortamda hafif bir çiş ve kaka kokusu da mevcut. Anlaşılan güzelcene yuva kurmuş bu üç ahpap çavuş.

Hangi bölümde okuyor bunlar diye düşünürken cevap sanki kendiliğinden geliyor. Spor Akademisi tabii, şu fırıldak hareketlere baksanıza!

Evet evet en şirin öğrencilerimi bulmuş oldum bu sayede. Bir de dersi dinleseler...

7 yorum:

Sem dedi ki...

Hah hah haa, eğitim şart işte be kardeşim. Kedigillerden de olsan durum aynı. Zibi kendinle gurur duymalısın ünün hayvanlar alemine bile yayılmış. Ales'in sonuçları ne olursa olsun ben her daim sana oyumu veririm:))

Hımm. Aklıma bişey geldi. Öğrencilik icin degil de teftişe gelme ihtimalleri olabilirmi bu masum duruşlu kedişlerin?:))))

Sem dedi ki...

Unutmuşum yazmayı. Bizi bu yazıda görsellik yağmurunu tuttun Zibi. Çok minnete geçti. Sağol. Görselliklerin hiç eksik olmasın:)))

Adsız dedi ki...

Ben bu kediler için akademi yaptırcam akademi. Var mı benden daha delikanlısı. he heytt beeeee

Adsız dedi ki...

Zibirix, noldu? Hızın kesildi galiba! Görselsiz bile olsa yeni yazı yok!!!

Adsız dedi ki...

yav yerim ben bu sirinmikleri cok sirinler, Seda hanim acinca fakulteyi beni de cagir, yardim ederim valla :)

Sem dedi ki...

Banuş bakıyorum sen de Eğitim Şart sentezine kendini kaptırmışsın, nerede fakülte ben orada yapmışsın. Seda'nınkini boşver umarım Londra'dakine girdigin haberin gelir tez elden.

Adsız dedi ki...

heheheheh valla oyle Sem cim, okumakta fayda var diye dusunuyom, kedi kardeslerimle okula gitmek istiyom :) sali ya olacak, haber veririm :)