4 Mayıs 2007 Cuma

limon tuzuna limonata

Sevgilimin Ankara'da olduğunu bilenler bilir (yok yok artık sağır sultan bile duymuştur!). Neyse işt gece kalktım geldim ve şu anda size Angara'nın havadar bir semtinden yazıyorum. (İşte blogçuluk dediğiniz böyle olur, mekan zaman dinlemez!)

Ben geldim, sevgilim işe gitti. Ben kaykılıp yatmadan evvel bir kahvaltı edeyim dedim. Ketılda su ısıtacaktım kahve için, baktım ketıl su dolu. Ayy canım sevgilim düşünmüş beni de su bile koymuş hazır diyerek kaynattım ben onu. Neyse hazırladım kahvaltımı, kahvemi, oturdum masaya. Kahveden bir yudum aldım, almamla da püskürtmem bir oldu!
Bu ne biçim kahve?!

Önce kahveyi çıkarıp inceledim, bildiğiniz granül kahve işte! Sonra içine kattığım karamelalı sütü inceledim (ağzımın tadını da bilirim haaa, çok güzel oluyor, süt yerine karamelalı süt koyacaksınız!), yok o da normal. Kahveden tekrar minik bir yudum aldım. Aaa bu basbayağı çay. Acaba limonlu çay mı yaptı ketilda? Sonra uyandım, galiba limonata yapmış, sürahi yerine de buna doldurmuş! Neyse kaynatılmış limonatayı doldurdum sürahiye.

Kendisine bunu sonra anlattığımda
"Aman sakın dokunma ketila!" diye bağırdı.
"Niye ki?"
"Kirecini çözsün diye limon tuzu koymuştum içine!"
"Afferin!"

8 yorum:

Sem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sem dedi ki...

Ne diyeyim Zibicim sevgilin çok domestike biri gibi görünüyor. Kıymetini bil:))

Ama bir daha ki sefere öyle bir şeyi evde yalnız olduğunda yapsın yada sana not bıraksın. Biz seni Ankara'lara limon tuzu ye diye göndermedik. Yüce başkentimizin çok hareketli olduğu bugünlerde bize habercilik yap diye gönderdik.

Bollusundan haberlerini yorumlarını bekliyoruz. Kolay gelsin:))

Ori dedi ki...

Haggaten yaa 1daha angaraya gidende haber ver de seni güzelcene yolcu edelim. Davul zurna ekibiynen gelip suyunu muyunu verelim beeaaa:))

Adsız dedi ki...

ori bey sanki burda su yok. bizim ne kabahatimiz var suya yabanci madde karistirmislar.

Adsız dedi ki...

memur gene bravo valla :) Zibi cim iyiki biraz olsun ayikken olmus bunlar canimcim, endiselendirme bizi aman...

sem dedi ki...

Ee Zibicim limon tuzunu içeli bayağı bi zaman geçti. Ondan sonra da yazın falan çıkmamış. İyimisin, hoşmusun, sağlığın yerindemi? İnsan bir haberdar eder sevgili okurlarını!

Adsız dedi ki...

hahahahh yaziyi tekrar okudum :) adamcagiz sevgulum gelecek diye evi temizlemis ne guzel, ketle in icini temizleyecek erkek sayisini tahmin edebiliyorum dogrusu( zor degil :) hahahahahah bir de sana soyleseymis tam is yapmis olacakmis ;))
Bu arada eee nerdesin bakalim, zaman mekan dinlemeyen sayin blogcu, bir yesil ordek de sen oldun iste simdi :))

quazımodo dedi ki...

Sevgilin her ankaralı centilmen erkek gibi seni düşünerekten evi temizlemiş ama sanırım ankaranın havası unutkanlık yapıyor (ben de çook fazla yapıyor) o yüzden sana söylemeyi unutmuş :)