16 Mayıs 2007 Çarşamba

kopatchinskaya

başkent'te bir de bilkent senfoni orkestrası'nın haftalık konserlerinden birine gittim. bilumum spor etkinliğinin dışında bilumum sanat etkinliğine de sürükler beni sevgilim. yani kısaca kendisi bir etkinlik canavarıdır!

ve bu hadiseyi anlatmam lazım. solist, kabarık elbisesinin altında çıplak ayakla keman çalan enteresan bir hanım kızımızdı. çaldığı haydn'ın do majör keman konçertosunda önce mimikleriyle eğlendirdi bizi. tüm
vücuduyla ritm tutması da cabasıydı.

ama asıl keyifli olanı bis olarak çaldığı parçaydı, bir arkadaşının onun için yazdığını söyledi. parça boyunca kah çaldı, kah miyavladı. evet evet yanlış duymadınız, bariz miyavladı, yok kuş sesi yok çiçek böcük sesleri çıkardı.
ben de dayanamadım tabii: gelebilecek tüm ayıplamaları göze alarak video çekimi yapmak üzere makineme yöneldim ki sevgilimle birbirimize girdiğimiz an oldu bu.
alacakız'dan beter bir tıslamayla beni öyle bir korkuttu ki kös kös başımı önüme eğdim ve sizlere bu hizmeti veremedim.
Ama en azından youtube'da şu parçasını bulabildim.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bu klibi bilgisayarim yuzunden su an izleyemiyorum ama ilk firsatta internet kafeye gidip bakacam, cok hos bir fikir yav, eminim cok eglenmisindir....bu arada biz okurlarini dusunmen ve ugrumuza tislamalara gogus germen cok duygulandirdi :) xxx

Adsız dedi ki...

kiz da ne kadar guzelmis, kirmizi renk super yakismis ve de duru bir yuzu var, altinda bir muzurluk sezmistim ayrica :)

Ori dedi ki...

sevgulun çok haklı beaaa:))

Sem dedi ki...

Zibicim, cık cık, olmamış olmamış gene olmamış. Sevgilimin resmini çeker gibi yapar telime kaydederdim; ve sevgili okurlarımı mahrum etmezdim böyle muhteşem bir senat harikasından:)))

Sem dedi ki...

Ah ah senin bulunduğun ortamlardaki bis parçalarını bilirim ben. Çalgıcılara 'Asansör müziği' gibiydi demeden önce 15 kere bis yaptırırsın sen:)))