7 Mayıs 2007 Pazartesi

muz alacağım

Görselliğe düşkün okuyucu kitlem yine yakınacak! Lakin bu sefer de anlatacağım bir reklamı.

Malum anneler günü gibi bir gereksiz gün daha yaklaşıyor, maymunun teki de ağaçta sallanıp düşünüyor, anneme ne alacağım ne alacağım diye ve ekliyor, "5 senedir muz alıyorum, zaten beş yaşındayım!"

Gelecek hayatımda maymun olursam (her ne kadar bu hayatımda yeterince maymunluklar ettiysem de) kesin anneme ben de muz alacağım!

Aa durun yaw, maymunluklarım bana bu hakkı şimdi de veriyor, e o halde? Aldım gitti!

Yanda beni düşünürken görmektesiniz!
(Ne yapayım, baktım ilgi yok görseli olmayan yazıya, bari kendim poz vereyim dedim...)

4 yorum:

Sem dedi ki...

Zibi, Karaköy iskelesi resmini çok beğendim, isminide. Yeşil mavi ve pasın uyumu ve koccaman yosun tutmuş zincir pek iyi gitmiş.

Çantasız eğitimdeki çantalı modelini biryerlerden gözüm ısırıyor? Ankaralımı kendisi?:)))

Okurların icin ben bir açıklama yapayım bu resim hakkında bari:)) Bu okul Eminönünden Galata Kulesine doğru yokuş çıkarken yol üzerindedir. Öğrencilerin bir hafta başı, bir de hafta sonu çantalarını taşımak zorunda oldukları, ev ödevlerinin olabildiğince hafifletildiği bir eğitim sistemi olan bir okuldur. (Kaynak: Eksi sozluk)

Sem dedi ki...

Zibicim, seni Ankara'ya gönderdiğimizde böyle değildin. Çok değişmişsin. Bir arkadaşımdan biliyorum Ankara estetik mekanı imiş. Burnunu orda düzeltirdi bu arkadaş:0) Pekte yakıştı kendisine:)) Yoksa sende mi yaptırtdın bişeyler.

Adsız dedi ki...

ay ay ay yesinler seni de aman da aman pek de dusunceli cikmisin giz , cok opuyom :) muz fikri iyi fikir cok tuttum bende annemi arayim kendine alsin bari :))

yavuz dedi ki...

Merhaba
Oncelikle blog sayfanız okunması çok keyifli olarak haızrlanmış tebrikler. Ya biz işyerinde çalışırken bu maymunku reklamı hatırladık ama ne reklamı olduunu bi türlü hatırlayamıyoruz rica etsem siz hatırlıyorsanız bana soyler msiinzi
not: raatsızlık için ozür. yalnızca google tesdufen bulduk