1 Mayıs 2007 Salı

iyi ki doğdun Pina!

Dün gece onikiye gelirken sağlam bir baskın yaptım. Gerçi zili çalınca ben olduğumu anladı, ama eminim elimde pasta ile peydah olacağımı tahmin etmemiştir.
Kocası da şampanya temin edecekti, ama gittiğimde adamın çoktan kıçında pireler uçuşuyordu. Üff erkekler! (Hiiih ay pardon, şimdi kocasını ele vermiş oldum di mi? Valla publish butonuna bastıktan sonra farkına vardım!)

Pina benim tiiii üniversiteden arkadaşım. Yani fi tarihinden beri. Arasıra da buralarda yorumlarına rastlıyorsunuz. Böylece kendisini de tanıma fırsatınız oldu. Yukarıda da gecenin bir yarısı yaptığım sürprizden ne kadar çok zevk aldığını gösteren ifadesini görüyorsunuz.
Pastayı yedikten sonra aynı bıçakla Psycho tadında beni eve kadar kovaladı. Maalesef koşarken o görüntüleri yakalayamadım...


Evet Pina bugün tam 30 + bilmemkaç oldu (Yaşını yazarsam kesin doğrar beni bu akşam!).

İyi ki doğdun sevgili dostum!
İyi ki varsın dude!

3 yorum:

Sem dedi ki...

Sevgili Pina,

Doğum günün kutlu olsun. Nice nice mutlu ve umutlu yıllaraaaaaaaa.......

Not. Bize dün gece gelen kuru pastanın, doğum günü pastası alınırken alındığı da ortaya çıktı bu arada Zibi:) Akşam fazla yiyememiştim ama sabah kahvesi ile çok iyi gitti doğrusu. Saol saol saol. Ellerin hiç boş kalmasın:)))

Sem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Dogum gunun Kutlu Olsun Pina :)

Cok seker cikmissin :) pasta katili kipin poz vermis olsan da guzel :) xxx