25 Mayıs 2007 Cuma

karizma kırmızı

Bu benim vapur maceralarım bitmez!Yine yol alırken şu şık beyefendiye rastlıyorum. Gri takım üzerine kırmızı fötr şapkası ile 2069 yılının nostaljik kreasyonlarından bir örnek sunmaktadır kendileri. Tüm vapur ahalisi ile birlikte ben de ortalıkta tavus kuşu gibi gezinip hiç bir yere sığamayan zat-ı şahaneyi hayran bir şekilde seyrediyorum.
Ama ben ne yapıyorum ki, bu beyefendinin zerafeti anlatılmaz, yaşanır! Giyim nasıl yaşanır derseniz, bu kreasyonu görseydiniz anlardınız.
Nitekim ben susuyorum, gözlerim konuşuyor diye dememi çok beklersiniz!
Yahu niye gözlerim konuşsun, resmi koyduk ya, boş durmasın o konuşsun! Siz de resim hakkında konuşun, konuşumsal bir millet olalım! :)

5 yorum:

Ori dedi ki...

Bu takımdan benim de var ama şapkam yok. 2069 yılan daha çok var acaba şimdiden alsam mı:)))

Sem dedi ki...

Bu yazıyı gören bütün gri takımlı erkeklerin mağazaların önünde kuyruklar oluşturup banada banada kırmızı şapka, bende kırmızılı şapkalı zat-ı şahane olmak istiyorum diye bağıraşacaklarından eminim. Onun için Oricik bence hiç vakit kaybetmeden bu şapkaya sahip ol:)) Eminim cok yakışacaktır sana:))

Zibicim foton çok iyi konuşmuş ama eksik konuşmuş :( İnsan bide önden vesikalık alırda bu muhteşem moda neferinin yüzünü gösterir:)) Yeni bir gözlem kategorisinden buluşmak üzere hoşcakalllll

Cemre Kabaş dedi ki...

zibi süper bi foto yakalamışsın:)
hayran kaldım adama insanlar yenilikci olmalı özelliklede erkekler...Bu adam kırmızı şapkasıyla bizim kırmızı grubumuza çok yakışırdı bişey çalmasına gerek yok öyle oturduğu gibi sahnede otursun yeter:))Bizim imzamız olurdu belkim eheheh

Adsız dedi ki...

Guzel bir fotograf olmus Zibi cim, gri rengi canlandiracak en basarili renk de kirmizi olabilirdi ancak :) vapur yolculugun da bu zevkli adamin sayesinde cabucak gecmistir eminim...

Sem dedi ki...

hah ha ha; Zibi biraz geç oldu ama yeni algıladım; sende 2069 modasına uyup, üşenmemiş yazıyı Gri-Kırmızı yapmışsın. Bravoo. Blogçuluk hizmeti böyle verilir beahhh:))))