22 Mayıs 2007 Salı

gudubikler

istiklal caddesini seviyorum! dünyanın en absürt ve birbiriyle alakasız kişileri ve olayları izleme şansınız vardır.
netekim yine o uzun caddenin karmaşası içinde yol alırken, daha evvel şairime rastladığım yerde bu sefer müzisyenlere denk geldim. zaten orası pek sevilen bir nokta, sanırım iyi para kırıyorlar, ya da kimse oradan kovalamıyor, ya da ikisi birdendir sebep.
her ne ise, iyi yapmışlar oraya dikilmekle, zira hemencik bloguma malzeme oldular, hatta "sizi youtube'a koyayım mı?" diye sorunca sevindirik oldu garipler.

bu müzisyenler lakin yenidir daha, ya da enstrümanlarına alışma çabasındalar, çünkü annemi bile dama çıkaracak kadar iyi çalıyorlar, hani dinlerken kendimden geçtim diyebilirim.
Ya da ben mi dünden kaldım da bu deneysel müzik denilen naneden anlamıyorum?
Neyse, bana göre zaten onları ilginç yapan virtiöz halleri değil de enstrümanları!


Resmi büyütüp bakarsanız, mutfağı komple sokağa taşımış olduklarını fark edeceksiniz! Evde kedisinin aranıp durduğu bir adet mama kabı, annesinin ardından rahmet okuduğu bir çamaşır leğeni, akşam boşalttıkları bir smirnoff şişesi, içinde yoğurda dönüşmüş süt olan bir adet bardak ve bir soda şişesi gibi gayet faideli bir enstrüman listesi sunmaktalar.
Nasıl çaldıklarını merak ediyorsanız da, yazının başlığını bir tıklatıverin!

Aman yok, çok sevdim ben bunları derseniz de, ahanda siteleri!

Hmmm sitelerini detaylı gezince aslında haksızlık ettiğimi fark ediyorum. Ya bu sitedekiler başka bir grup, ya da o gün çalanlar öncü kuvvet idi. Hani "biz sizi korkutamazsak, diğer çaldıklarımızı seveceğiniz garanti kapsamında" türünde bir kuvvet.

6 yorum:

Sem dedi ki...

Zibicim tebriklerim olsun, gene bloğuna güzel bir malzeme bulup bir güzelde döşenmişsin. Verdiğin birinci link çalışmıyor. İkinci linkte ise ilginç fotoğraflar var. Müzikle olan alakasından olsa gerek çarliston ve sivri biberin resimlerini çekmişler çok beğendim. Sonra Antep'te düğüne falan gitmişler. Ayrıca mutfakta ne buldularsa onunl müzik yapabilme konusundaki yaratıcılıkları için de onları kutluyorum. Umarım yolum o taraflara düştüğünde kendilerini canlı izlemek nasip olur banada:)))

Adsız dedi ki...

Cok iyi yav...ama ben anlat Istanbul u izledigimde sokakta calmanin hala yasak oldugunu animsiyorum...uc kurus para kazaniyorlardir yazik...biz de burada cikardik 2 yaz evvel, nehrin kenarinda Fred in band i calarken ben ve bir arkadas da dans edip gelen gecene takilirdik, 1 kere guzel para toplayip pizza yemistik hep beraber :) o gun ki yemek parasi cikmisti anlayacagin ;)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Ori dedi ki...

Sahiden harika döktürüyorlar, ikisine de bravoo:)) Dilerim işleri iyi gider, biraz para kazanırlar da kendilerine plastik yerine alimunyum veya çelik müzik aleti alacak duruma gelirler:))

Adsız dedi ki...

meraba,
filmimizi koymussun utube de gorduk
sevindirik olduk dolayisiynan
ozennikne sitemize yonlendirmenden dolayi
hepten dalgalandik
istanbul halkina anti muzik sunabildigimiz icin
canli canli, senle ve diger ilginc istiklal insansilari ilen de
muserref olmus olduk tabi cok nefis oldu yani
muzige veya genelde yasama yaklasisimiz tribal dub seklinde
ve bu hemen her halimizden yansiyor
cok ilginc tepkiler aldik
ufak da olsa denisik bi yaklasimi sergiledik
hani o sairine rasladigin kosede
yoksa onun adi deli murat mi
secenlerde siir festivali acilisi varmis tunelde
biz bilmiyorduk tesaduf yine ayni yerde performansa basladik
sonradan isminin murat oldunu ogrendigimiz
bu abimiz sahane ve de tacizane stili ilen siirler okudu
gecip giden kalabaliga
ara ara basimiza bi suru insan birikmisti
ozellikle enteller etc
o da iyiydi asil sen onun goruntulerini yakalasaydin
o daha bi sahaneydi ama yine de istanbul performanslarinin
tek kaydi senden geldi
cok tesekkurler hoscakal
ulkem k.