29 Nisan 2007 Pazar

sokak şairi

Sokak müzisyenlerimiz vardı, artık bir de sokak şairimiz var! Vatana millete hayırlı uğurlu olsun der, tadını çıkarın derim.
Tabii ki hiç bir masraftan kaçınmayıp şairimizin görüntülerini sizlere getirdim. Adı sanı çok mühim değil, adı üstünde sokak şairi işte.
Ama şunu da belirtmeden geçemeyeceğim: kayıt ettikten sonra kutladım, ne güzel okuyorsunuz diye. Hemen tanışıyoruz bir yerden numarası çekti...
Sokak şairi de olsa erkek erkektir... hiç kaçırmıyor fırsatları....

5 yorum:

Adsız dedi ki...

heheheeh ilk ben kaptim acilisi :) ne mutlu bana :)
Sevgulu Zibi cim sokak muzisyenlerini ve sairlerini destekliyorum ( esim muzisyen diye degil ha!) hep hosuma gitmistir, sokak dilencilerine para verenleri anlayamam ama yetenegini sergilemeye calisan ve sanat icinde olan insanlara saygim var, malesef para kazanmak cok zor bu alanda....
Erkeklik kismina da gelince katiliyorum...kokenleri cok genis aslinda...adem ve havva hikayesini dikkatli okursaniz, yunan mitolojisinde Pandora yi da okursaniz, genel olarak erkeklerin neden bu kadar hersey benim havasina cok cabuk girebildigini biraz olsun anlayabiliriz diye dusunuyorum....bu arada Lilith i de bir arastirin , rivayete gore Havva dan once gelen ilk kadin...sonrada gecelerin kralicesi oluyo! :/
Yuzyillar boyunca hakim olan bir inanc iste...kokenlerini arastirirsak en azindan icimiz rahat eder diye dusunuyorum...

Adsız dedi ki...

Sairin goruntulerini izledikten sonra, gozum topcuya kaydi hemen :) sevsinler onu :)

Sem dedi ki...

Zibicim, maşallah kısmetin çok açık! Nereye gitsen taliplerin hiç eksik olmuyor :)))

Ya bende artık buraların çocuğuyum, ben de geziyorum senin gezdiğin yerlerde, benim de blogum var... ama benim karşıma niye böyle haberler çıkmıo diye hayıflanmak geldi bir an aklıma ama hayıflanmıyorum çünkü zevkle okuyorum yazılarını. Görüntü eklemene ise acayip sevinmdim.

Banu bebek, kapma yarışımı yapıyoruz:)))))) Memur yarışıyodu bi ara ama ya kandili erken söndü ya da Zibinin verdiği maaşı beğenmedi, kayboldu buralardan:)

Adsız dedi ki...

hahahahahahah evet evet bende merak ettim valla, nereye kacti memurumuz diye :))

Adsız dedi ki...

sizin verdiğinizle yarım tas çorba içilmez ya yine de yazıyorum. ne bu ya işsiz güçsüz birini bulmuşsunuz. simdi o kamera beni çekecek ti ki görürdünüz siz siir mi bu yaa adam resmen sana asılmış bak ne diyor şimdi 3, 5 satırla şiiri bitirmek vardı ama kadın bana fit oldu biraz daha şiir okumam lazım" yani yani...